AMBEREXPO ruszył z kampanią „Warto TU być”, która pobudza zmysły

„Warto TU być” – takim hasłem promuje się centrum wystawienniczo-kongresowe AMBEREXPO. Ogólnopolska kampania jest realizowana z wykorzystaniem niestandardowych rozwiązań, w tym fake OOH czy marketingu sensorycznego w przestrzeni miejskiej.

Celem kampanii „Warto TU być” jest zwiększenie świadomości marki AMBEREXPO i pozycjonowanie jej jako wszechstronnego miejsca do organizacji wydarzeń w Gdańsku. Została ona zaprojektowana w oparciu o ideę kreatywną „Eventy, które ożywiają zmysły” i realizowana jest w modelu 360° z wykorzystaniem niestandardowych rozwiązań marketingowych.

Zależało nam na przełamaniu schematów komunikacyjnych typowych dla obiektów targowo-konferencyjnych i innowacyjnym podejściu. Dlatego zamiast koncentrować się na infrastrukturze, postawiliśmy w kampanii na emocje i multisensoryczne doświadczenia, których na co dzień dostarczamy uczestnikom odbywających się u nas wydarzeń – mówi Michał Węgrzyn, zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu AMBEREXPO. – Chcemy, by marka AMBEREXPO była kojarzona z najwyższą jakością eventów, które pobudzają zmysły, oferują niezapomniane doświadczenia i emocje, sprawiając, że każdy uczestnik staje się ich częścią – dodaje.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social media, wykorzystujące pytania odwołujące się do zmysłów połączone z grafikami nawiązującymi do eventów organizowanych w AMBEREXPO. Kolejne etapy obejmowały działania outdoorowe i digitalowe, w tym fake OOH. W przypadku OOH wykorzystano również zintegrowane z citylightami w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie maty zapachowe.

Idea kampanii opiera się na zmysłach, dlatego nie mogło w niej zabraknąć aktywności, które oddziałują nie tylko na wzrok czy słuch, ale i na przykład na węch. Stąd pomysł, by w ramach działań w przestrzeni miejskiej stworzyć pachnące przystanki – mówi Michalina Metkowska, creatives manager z agencji Płodni, odpowiedzialnej za wypracowanie idei kreatywnej i key visuala kampanii, a także realizację działań FOOH i OOH.

Kampania potrwa do maja – w tym miesiącu planowane są dodatkowe aktywności z wykorzystaniem spotów video zrealizowanych podczas wydarzeń, które odbywały się w AMBEREXPO w marcu tego roku.