„Ambasadorzy Oxford” wracają z marką Pelikan

On Board Think Kong (OBTK) poprowadzi na zlecenie Hamelin Polska, właściciela marek Oxford i Pelikan nową edycję programu „Ambasadorzy Oxford”.

Tegoroczna akcja będzie wzbogacona o kultowe produkty marki Pelikan. Synergia dwóch silnych brandów ma inspirować młodzież do pokazywania, jak zeszyty, plecaki i akcesoria szkolne towarzyszą im na co dzień – od szkolnej ławki po kreatywne projekty.

Ubiegłoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 twórców w wieku 16–19 lat, docierając do ponad 0,5 mln uczniów i rodziców.

– Wierzymy, że autentyczne historie opowiadane przez młodych ludzi budują zaufanie i sympatię do marki znacznie skuteczniej niż klasyczna reklama. W tym roku, dzięki dołączeniu do akcji marki Pelikan mamy nadzieję na jeszcze większe zaangażowanie i  budowanie pozytywnych emocji wokół naszych marek  – mówi Alicja Witon-Stysiak z Hamelin Polska.

Projekt jest realizowany w kilku etapach. Rozpoczął się od rekrutacji online młodzieży w wielu 16–19 lat. Wybranym uczestnikom przekazywane są zestawy Oxford i Pelikan z zadaniem publikacji własnych recenzji wideo na TikToku lub Instagramie. Autorzy najciekawszych nagrań otrzymają dodatkowe nagrody.