Agencja Clue PR nawiązała współpracę z Aluprof SA – jednym z czołowych europejskich dostawców systemów aluminiowych. Zakres działań obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations oraz tworzenie contentu wspierającego cele wizerunkowe i biznesowe marki.
Spółka należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty SA — notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, najnowocześniejszej i najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej w branży aluminiowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Aluprof posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce oraz 9 spółek handlowych w Europie i USA. Firma dostarcza innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne systemy aluminiowe przeznaczone do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych dla branży budowlanej i konstrukcyjnej.
– Współpraca z tak silnym graczem jak Aluprof to dla nas duża odpowiedzialność i fascynujące wyzwanie komunikacyjne. Niewiele jest na naszym rynku firm z sektora przemysłu, które dysponują równie rozwiniętą machiną marketingową. Na przestrzeni ostatnich miesięcy mieliśmy szansę przekonać się o skali tych działań, realizując wspólnie kilka projektów. Właśnie to doświadczenie pozwoliło nam na zbudowanie wzajemnego zaufania i zrozumienia, które zaowocowały podjęciem stałej współpracy. Cieszę się na perspektywę kontynuacji wspólnej drogi w oparciu o tak mocny fundament – mówi Adrian Słojewski, client service director w Clue PR.
W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za rozwój strategii komunikacyjnej Aluprof na rynku krajowym, media relations oraz tworzenie treści wspierających pozycjonowanie marki.