Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Współpraca ma na celu wprowadzenie polskich treści do międzynarodowej oferty Alteox oraz przedstawienie innowacyjnych produktów Alteox klientom w Polsce. Partnerstwo to bazuje na ponad piętnastoletnim doświadczeniu Alteox oraz lokalej ekspertyzie MediaSpurs, tworząc synergie i napędzając rozwój w polskim sektorze medialnym i ICT.
Sven Breckler, CEO Alteox, skomentował partnerstwo, mówiąc: „Widzimy ogromny potencjał w rozszerzeniu obecności w Polsce z MediaSpurs jako naszym partnerem. Ich ekspertyza i zrozumienie lokalnego rynku doskonale uzupełniają naszą ofertę produktową. Razem dążymy do dostarczania wyjątkowej wartości naszym klientom i ich odbiorcom.”
– Partnerstwo z Alteox otwiera ekscytujące możliwości dla obu firm. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia międzynarodowego doświadczenia Alteox ze znajomosćią polskiego rynku MediaSpurs – powiedział Łukasz Wysocki, założyciel i managing director MediaSpurs. – Ta współpraca pozwoli nam oferować unikalne i dopasowane rozwiązania naszym klientom, łącząc globalne innowacje z lokalnymi potrzebami biznesowymi – dodał Wysocki.
Dzięki profesjonalizmowi MediaSpurs oraz innowacyjnym rozwiązaniom Alteox, obie firmy zapewniają kompleksowe i dopasowane usługi, które sprostają zróżnicowanym potrzebom polskich klientów. Dla MediaSpurs partnerstwo oznacza kolejny krok w misji reprezentowania międzynarodowych firm na polskim rynku, podczas gdy dla Alteox stanowi strategiczny ruch w rozszerzaniu swojej obecności w Polsce i wzmacnianiu globalnej oferty.
Alteox oferuje unikalne rozwiązanie Hotel TV, które zapewnia prawa dystrybucyjne i sygnały kanałów telewizyjnych dla hoteli na całym świecie za pośrednictwem Internetu i satelity. Dodatkowo, Alteox świadczy usługi doradcze w zakresie VoD, w tym kompleksowe rozwiązania Video on Demand w modelu White Label. Aby sprostać zróżnicowanym wymaganiom odbiorców, oferuje 15 tematycznych pakietów VoD z portfolio obejmującym ponad 35 000 tytułów w różnych językach. Alteox nieustannie eksploruje nowe technologie, oceniając jak najlepiej mogą one służyć klientom.
MediaSpurs, innowacyjna agencja konsultingowa z obszaru marketingu i sprzedaży w mediach, specjalizuje się w integrowaniu globalnych marek z lokalnymi rynkami. Kładąc nacisk na skuteczne strategie reklamowe i udane partnerstwa biznesowe, MediaSpurs zyskała uznanie za jakość usług B2B. Założyciel i managing director, Łukasz Wysocki, wnosi bezcenne doświadczenie z zakresu marketingu i partnerstw, zdobyte w Londynie i Warszawie, obejmujące zarówno media linearne, jak i produkty technologiczne.