Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie

Bauhaus elements. Modern geometric abstract shapes in minimal style. Brutalism basic forms, lines, eye, circles and patterns, art vector set. Colorful figures and dots simple design

Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu. Agencja zajmie się również obsługą komunikacyjną marki Męskie Granie. Jednocześnie Grupa Żywiec wybrała też drugą agencję digital – CUKIER, z którą będzie współpracować w ramach działań digital kierowanych do młodych dorosłych konsumentów.

Marka Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i przeżywania go tak, by w każdym dniu odnajdywać radość. Komunikacja marki od lat jest spójna i wielbiona przez Polaków, dlatego w obszarach digitalowych, zdecydowanie szukamy rozwiązań, które są ewolucją dla marki, a nie rewolucją. Wszystkie agencje biorące udział w przetargu wykazały się ogromnym zaangażowaniem i świetnym przygotowaniem. To co wpłynęło na ostateczną decyzję to trafna odpowiedź na brief, wynikająca ze zrozumienia naszych celów strategicznych i biznesowych oraz ciekawe rozwiązania kreatywne, które odpowiadają nie tylko na potrzeby marki, ale przede wszystkim z empatią traktują konsumentów – mówi Kamila Sucharzewska, brand manager w Grupie Żywiec.

Do zadań agencji Altavia Kamikaze + K2 będzie należało m.in. przygotowanie kampanii digital Żywca w ramach kampanii equity na rok 2025, oraz udział w całościowej komunikacji, również offline’owej,  we współpracy z agencjami: 2012 agency, Starcom, Artegence, CUKIER i Hope.

Altavia Kamikaze + K2 przejęła też prowadzenie komunikacji marek Żywiec i Męskie Granie w SoMe, jak również będzie odpowiedzialna za całościową obsługę marki Męskie Granie – komunikację marketingową przed festiwalem, pełną relację z festiwalu itp.