Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik – agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Przetarg na działania dla marki Crunchips dotyczył obszarów takich jak: strategia i idea kreatywna komunikacji w Social Mediach na 2024 rok, działania ongoingowe (prowadzenie FB i IG), komunikacyjne wsparcie działań CSR, współpraca z influencerami, prowadzenie aktywacji i konkursów oraz działania paid media. Pierwsze wspólne działania wystartowały w lutym.
Z kolei w przypadku marki Lajkonik firma Lorenz przedłużyła współpracę z Altavia Kamikaze + K2 o kolejne 12 miesięcy i odbyło się to bez przetargu. Będzie to już trzeci rok współpracy. Jej zakres to m.in. opracowanie strategii i koncepcji komunikacji SoMe na cały rok, działania ongoingowe (FB i IG), paid media, jak również prowadzenie aktywacji i konkursów oraz współpraca z influencerami. Pierwszym efektem przedłużenia współpracy była zakończona właśnie kampania paluszków Lajkonik – „Sięgnij po ponadczasowe klasyki”, która przypominała o kultowych retro-przedmiotach, prezentując przy tym całą gamę rodzajów paluszków. Kampania toczyła się w social mediach, z wykorzystaniem paid media i ze wsparciem influencerów (w kampanii wziął udział m.in. Adam Strycharczuk – osobowość internetowa, którego opis na Instagramie brzmi: „Chodzę po lumpach i ubieram się jak Twój ojciec. Szukam tanich perełek”).
Na pierwszy kwartał planowane są jeszcze rozbudowane działania aktywacyjne dla marki Lajkonik w social mediach.
Lajkonik współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 (wcześniej Kamikaze) po wygranym na początku 2022 r. przetargu.
– W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych, kilkunastoosobowych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 2 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary. Wszystkie bieżące działania dla tego klienta prowadzone i organizowane są przez Annę Osińską-Plocek, account director, oraz Annę Michalec, senior account manager – komentuje Katarzyna Kosińska-Rysz, client service director agencji.