Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marketów budowlanych Bricomarché na obsługę tej marki w mediach społecznościowych w 2025 r. Zakres wspólnych działań obejmie całość komunikacji social mediowej, w tym również współpracę z influencerami.
Altavia Kamikaze + K2 zajmie się bieżącą obsługą profili Bricomarche na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, koordynacją współprac z kreatorami contentu, influencerami oraz ambasadorami marki, jak również działaniami z zakresu paid media (kampanie zasięgowe w mediach społecznościowych).
– Oceniliśmy propozycje Altavia Kamikaze + K2 jako najcelniej dopasowane do naszych oczekiwań i celów marki Bricomarché. Wybraliśmy koncepcję kreatywną, która według nas skutecznie będzie wspierać budowanie wizerunku Bricomarché w social mediach – mówi Sandra Suduł, ekspertka ds. social media w centrali Bricomarché.
W ramach pierwszych działań po zwycięskim przetargu Altavia Kamikaze + K2 podjęła współpracę z nową ambasadorką Bricomarché, Iwoną Kuziorą, ekspertką od DIY (Do It Yourself – zrób to sam) (www.instagram.com/ivoadventures/reels/), z którą agencja będzie tworzyć content na YouTube’a, Facebooka i Instagrama.