Kilka miesięcy po akwizycji marki K2 i spółek marketingowych giełdowego Fabrity Holding, Altavia Kamikaze + K2 ogłasza nową strukturę agencji.
We wrześniu 2023 Altavia Kamikaze sfinalizowała zakup dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. W ten sposób rozbudowała i wzmocniła dywizję kreatywną oraz poszerzyła zakres usług o ofertę mediową, SEO, zaawansowaną analitykę, a także usługi martech. Nowa organizacja, Altavia Kamikaze + K2, oferuje marketerom możliwość prostej współpracy oraz zintegrowanych rozwiązań, w modelu agencji typu one-stop-shop.
Założeniem strategicznym akwizycji była budowa jednej agencji z dwiema dywizjami kompetencyjnymi: kreatywno-komunikacyjną i media-seo-martech, oraz silnymi zespołami klienckimi, w których spotkają się specjaliści pracujący dla największych klientów. Właśnie ogłoszona została nowa struktura agencji.
Altavia Kamikaze + K2 działa pod kierownictwem Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza – dotychczasowych partnerów zarządzających Altavia Kamikaze, członków zarządu wszystkich trzech podmiotów.
Za integrację oraz zarządzanie dywizją kreatywną agencji odpowiadają Kasia Kosińska-Rysz, obejmując stanowisko partner, revenue and clients relations, Zofia Mozga na stanowisku partner, business development oraz Bartek Załęcki w roli partner, innovation and growth.
Kasia Kosińska-Rysz w branży od 20 lat, w Altavia Kamikaze od 2019 roku. Związana od zawsze z obsługą klienta i prowadzeniem projektów komunikacji digital i 360. Doświadczenie zdobyła w środowisku agencyjnym (K2 Internet, Saatchi & Saatchi IS) oraz po stronie wydawców (TVN, Burda). Do jej głównej odpowiedzialności w Altavia Kamikaze + K2 należy strona przychodowa agencji, bieżąca praca z zespołem client service, a także koordynacja działań zespołów klienckich i rentowność usług agencji.
Zofia Mozga związana jest z agencją Kamikaze od 10 lat, gdzie odpowiadała za prowadzenie kluczowych klientów takich jak min. L’Oréal Polska czy Carlsberg Polska. Następnie stanęła na czele zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowego biznesu, gdzie skutecznie rozwijała portfolio klientów, dodatkowo opiekując się zespołem kreacji i strategii. Od zawsze mocno związana z digitalowym dna, które wspólnie z zespołami specjalistów przekłuwała w rozwiązania dla klientów. W Altavia Kamikaze + K2 współodpowiedzialna przede wszystkim za integrację działań dywizji kreatywnej oraz rozwój biznesu.
Bartek Załęcki z dwudziestoletnim doświadczeniem w różnorodnych organizacjach, w Altavia Kamikaze + K2 w roli partner, innovation & growth odpowiada za zespoły strategii, social i studio, zbudowanie i wdrożenie zintegrowanej oferty na rynek lokalny oraz rynki międzynarodowe, jak również za obszar transformacji biznesowej i procesowej.
Dotychczasowe dyrektorki zarządzające K2 Precise będą w dalszym ciągu odpowiadały za tą dywizję – Maja Biniewicz objęła stanowisko partner, technology and development natomiast Katarzyna Wiśniewska – partner, revenue and client relations.
Maja Biniewicz posiada 18-letnie doświadczenie w branży digital budowane zarówno po stronie domów mediowych, agencji digital, jak i wydawcy. Łączyła kompetencje eksperckie z zarządczymi, prowadząc zespoły z różnych dziedzin: mediowe, strategiczne, content marketingowe, social media i performance marketingowe. Obecnie w ramach struktury Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za zespół technologiczny i rozwój biznesu, w tym na rynki międzynarodowe.
Katarzyna Wiśniewska z branżą digital związana od 2004 roku. Jako dyrektor ds. rozwoju Grupy K2 kierowała działaniami nowego biznesu odpowiadając za pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek w Grupie. Prowadzone przez nią zespoły pozyskały takich klientów i marki jak m.in: PLAY, PKO BP, Pekao S.A., Grupa PZU, PKN Orlen, Carrefour, AVIVA czy Volkswagen. Od 2014 roku w roli dyrektor zarządzającej K2 Precise (K2 Media), w której to spółce od 2014 nieprzerwanie odnotowywano dodatnie wyniki finansowe. W Altavia Kamikaze + K2 odpowiada za biznes dywizji Precise, klientów oraz obszary SEO i content oraz media.
Za poszczególne zespoły kompetencyjne w ramach dywizji kreatywnej odpowiadają: kreacja – Mikołaj Stefański, na stanowisku executive creative director, strategia – Bartek Brzoskowski, strategy director, brand development & loyalty oraz Kasia Zemlik, strategy director, brand activation & innovation, studio – Arek Śliwiński – head of design, social media – Karolina Kornacka – head of social media.
Za poszczególne zespoły w ramach dywizji Precise: Witold Adamski, chief product officer – media, Kacper Gilarowski jako martech & data marketing director, Mateusz Rzetecki – SEO&CM director, Jędrzej Marciniak – chief technology officer – obszar technologiczny, custom web development, a także bezpieczeństwo i zaplecze IT agencji, Marta Kubik w roli business development director oraz Tomasz Jaworski jako multiscreen & trading director.
Odpowiedzialność za obszar księgowy agencji objęła Anna Kotarska, head of finance and shared service. Za obszar people & culture, tak ważny na etapie integracji, odpowiada Aleksandra Zwolińska-Czuba, people & culture director. Za komunikację i działania PR agencji Altavia Kamikaze + K2 odpowiada Ewa Przyborowska, w roli communication director.