Alpro wystartowało z kampanią „Roślinnie zawsze pyyysznie” z udziałem influencera Rozkosznego

2 września br. ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”. Bierze w niej udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. Kampania wprowadza na rynek autorskie, wyjątkowo smaczne przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro, które z pewnością zachwycą zarówno smakoszy, jak i osoby poszukujące nowych, roślinnych inspiracji w kuchni.

Kampania podkreśla różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując je w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Współpraca z Rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „MasterChef Nastolatki”, który został ambasadorem marki Alpro, nadaje kampanii wyjątkowego charakteru. Łączy ona pasję do pieczenia i gotowania z wysokiej jakości produktami, co pozwala na tworzenie przepisów, które są nie tylko pyszne, ale również wzbogacają codzienne posiłki o roślinne smaki, dostępne dla każdego, niezależnie od preferencji dietetycznych.

W ramach kampanii Rozkoszny prezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro, takie jak pistacjanka na Alpro owsianym oraz skyrnik baskijski na Alpro w Stylu Skyr Mango.

Działania prowadzone są w kanałach digital, w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube, a także na kanałach social media ambasadora marki. Kampania jest również wspierana komunikacją na nośnikach OOH w Warszawie.

Za koncept kreatywny, koordynację współpracy z Michałem Korkoszem Rozkosznym oraz kampanię OOH odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało 9Production. Reżyserią spotów wideo zajął się Przemysław Kulikowski, a fotografie do kampanii wykonała Pola Sobuń.