Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną wygrała agencja DDB Warsaw. Będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo także na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Współpraca z DDB Warsaw rozpocznie się od stycznia 2024 roku i docelowo obejmie wszystkie rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których obecne jest Allegro. Agencja będzie wspierać Allegro w działaniach strategicznych oraz współtworzyć komunikację marki.
Tym samym kończy się współpraca z agencją Ogilvy, która trwała od lipca 2019. W tym czasie agencja stworzyła między innymi koncepty komunikacyjne „Znajdź to, co teraz najważniejsze”, „Nasz największy sklep”, a także cieszące się dużą popularnością reklamy świąteczne.
Allegro zaprezentowało tegoroczną świąteczną reklamę pt. „Dom”
„Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego, jak wpływa on na relacje z bliskimi.