Ancy umacnia kompetencje digitalowo-mediowe. Do firmy dołączyła Alicja Caban, która poprowadzi zespół, specjalizujący się w kampaniach performance, z dedykowaną ofertą m.in. dla branż e-commerce oraz B2B, stając się dla marketerów partnerem wzrostu.
Ancy pracuje z markami w sposób holistyczny, opiekując kluczowe obszary potrzebne do długofalowego wzrostu każdej marki. Agencja nadal rozwija biznes w oparciu o koncepcję business unitów dostosowanych do potrzeb klientów. Obiera kierunek rozwojowy zmierzający do dywersyfikacji produktów i usług, wprowadzaniu narzędzi i procesów umożliwiających skalowanie firmy. Nowy business unit zarządzany przez Alicję Caban łączy analitykę, media i strategiczne myślenie o marce. Stawia na efektywność dostarczając wyniki w postaci leadów, umówionych spotkań oraz wzrostu sprzedaży.
Od silnego brandu do performance’u
– Ancy posiada solidne fundamenty mediowe, obsługując szerokie portfolio klientów w tym zakresie. Łączymy doświadczenie z nowoczesnymi rozwiązaniami, aby lepiej odpowiadać na realne potrzeby biznesowe marek i pomagać im rosnąć. Jestem przekonana, że Alicja to kolejne mocne ogniwo w naszym zespole, które pomoże zwiększyć efektywność działań dla naszych klientów – mówi Monika Popowska, business & client service director, Ancy.
– W Ancy stawiamy na model, w którym technologia spotyka się z kreacją, bo to idealna droga do skalowalnych wyników. Skuteczny performance nie istnieje w próżni, nie może być samotną wyspą oderwaną od reszty komunikacji. W synergii z silnym brandem, będzie fundamentem, na którym zbudujemy partnerskie relacje i dowieziemy mierzalne, biznesowe efekty – mówi Alicja Caban, business unit manager, Ancy.
Alicja jest digital marketerką z 12-letnim doświadczeniem. Zaczynała od planowania kampanii w sieciach afiliacyjnych, a z czasem naturalnie rozpoczęła pracę z zakresu performance’u. Przez ostatnie 5 lat rozwijała marketing 360 w inFakcie — odpowiadała zarówno za efektywność kampanii, jak i ich spójność z całą komunikacją marki. Dziś ponownie po stronie agencji: w Ancy buduje i rozwija dział performance marketingu.



