ALEPH świętuje swoje 20-lecie

Aleph Group obchodzi 20. Rocznicę, świętując dwie dekady innowacji, wzrostu i misji uczynienia cyfrowego świata bardziej dostępnym dla wszystkich oraz prezentując w ramach kampanii specjalne wideo.

W swojej historii, od skromnych początków w Miami w 2005 roku do zostania światowym liderem w ekosystemie reklamy cyfrowej, Aleph konsekwentnie kwestionował status quo, działając na ponad 150 rynkach na całym świecie, nawiązując 60 ekskluzywnych partnerstw, obsługując globalnie ponad 26 000 reklamodawców i zatrudniając globalnie ponad 1500 pracowników.

Sukces Aleph jest wynikiem m.in. poszerzania zasięgu reklamy cyfrowej i bycia motorem zmian na rynkach wschodzących. Aleph, od małego startupu do globalnej potęgi, odgrywał kluczową rolę w łączeniu firm, marek i konsumentów za pośrednictwem platform cyfrowych.

Odważna wizja przyszłości

Aby uczcić swoje 20-lecie, Aleph prezentuje właśnie w ramach kampanii korporacyjne wideo z udziałem pracowników z całego świata. Film oddaje unikalną filozofię Aleph: „W Aleph nie ma miejsca na małe marzenia. Dlatego dzieją się wielkie rzeczy” jak również podkreśla jej zaangażowanie we wzmacnianie pozycji firm poprzez zapewnianie im dostępu do narzędzi i platform, niezbędnych do rozwoju w cyfrowym świecie.

Jak duży jest twój świat? W ramach celebracji swojej 20. rocznicy Aleph zaprasza wszystkich do refleksji nad własnymi cyfrowymi ambicjami przy użyciu hasła: „Jak duży jest twój świat?”. Kampania Aleph zachęca firmy, przedsiębiorców i pojedyncze osoby do większych marzeń i odkrywania nieograniczonych możliwości ery cyfrowej.

Historia Aleph to nie tylko sukces biznesowy, ale także wizja realizowana poprzez współpracę i innowacje. – Nasz sukces zawsze dotyczył czegoś więcej niż wzrostu – mówi Gaston Taratuta, założyciel i dyrektor generalny Aleph. – Chodzi o pomoc innym w rozwoju, od naszych partnerów i klientów po społeczności, którym służymy – dodaje.