Aleksandra Żyłkowska awansuje w Chapter1 na stanowisko innovation digital manager

fot. Bartek Sadowski, Van Dorsen Artists | mat. prasowe

Aleksandra Żyłkowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji Chapter1 – przechodzi do działu strategii i obejmuje nowo utworzone stanowisko innovation digital manager. Jest to związane z utworzeniem w strukturach agencji nowej komórki, która będzie skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych, wpisujących się w projekty agencji dla obsługiwanych klientów. Obowiązki Aleksandry Żyłkowskiej przejmuje Anna Pilaczyńska, tym samym awansująca ze stanowiska social media manager na stanowisko senior social media manager.

Chapter1 to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Aleksandra Żyłkowska pracuje w Chapter1 od 8 lat, przez ostatnich 6 lat w roli social media supervisor.

Obecnie, po awansie na stanowisko innovation digital manager, będzie odpowiadać za doradztwo w zakresie innowacyjnych narzędzi i kanałów, identyfikowanie nowych trendów digitalowych, inkubowanie i eksperymentowanie z pomysłami i koncepcjami, jak również promowanie kultury uczenia się organizacji w środowisku digital. Odpowiadać będzie też m.in. za rozwijanie i wdrażanie kreatywnych treści na potrzeby projektów, tworzenie i wdrażanie strategii zaangażowania online i w mediach społecznościowych dla konkretnych projektów oraz bliską współpracę z zespołem kreacji, w celu wspólnego wypracowywania coraz bardziej kreatywnych i innowacyjnych pomysłów.

– Wizja agencji Chapter1 to hasło „Be brave”. Od samego początku stawiamy na odwagę i wyrazistość naszych pomysłów. Wszystko, co tworzymy, opieramy na strategii oraz głębokich insightach, aby nasze projekty były nie tylko kreatywne, ale i skuteczne. Jednym z kluczowych filarów naszej pracy jest innowacyjność, która napędza nas do realizacji śmiałych, nowatorskich kampanii. I w duchu tej filozofii wprowadzamy właśnie zmiany w strukturze agencji, a jednym z ważnych kroków jest stworzenie nowego stanowiska, które obejmuje Aleksandra, posiadająca bogate doświadczenie w pracy projektowej z zakresu social mediów oraz współpracy z influencerami dla największych marek w Polsce – mówi Magdalena Drzazga, founder & CEO agencji Chapter1.

Wspomniane zmiany w strukturze agencji to utworzenie nowej komórki, w ramach działu strategii – będzie ona skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych.

Te nowe możliwości technologiczne nie są oczywiście sztuką dla sztuki, ponieważ chcemy by pomagały one jeszcze pełniej wybrzmiewać pomysłom kreatywnym naszej agencji. Idee są fundamentem naszej działalności, a technologia – jednym z narzędzi, które pozwala opowiadać o nich w nowoczesny, angażujący sposób. W ramach nowej komórki będziemy też współpracować z partnerami technologicznymi, zainteresowanymi wspólnym tworzeniem innowacyjnych rozwiązań – dodaje Magdalena Drzazga.