Aleksandra Żyłkowska awansowała w strukturach poznańskiej agencji Chapter1 – przechodzi do działu strategii i obejmuje nowo utworzone stanowisko innovation digital manager. Jest to związane z utworzeniem w strukturach agencji nowej komórki, która będzie skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych, wpisujących się w projekty agencji dla obsługiwanych klientów. Obowiązki Aleksandry Żyłkowskiej przejmuje Anna Pilaczyńska, tym samym awansująca ze stanowiska social media manager na stanowisko senior social media manager.
Chapter1 to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Aleksandra Żyłkowska pracuje w Chapter1 od 8 lat, przez ostatnich 6 lat w roli social media supervisor.
Obecnie, po awansie na stanowisko innovation digital manager, będzie odpowiadać za doradztwo w zakresie innowacyjnych narzędzi i kanałów, identyfikowanie nowych trendów digitalowych, inkubowanie i eksperymentowanie z pomysłami i koncepcjami, jak również promowanie kultury uczenia się organizacji w środowisku digital. Odpowiadać będzie też m.in. za rozwijanie i wdrażanie kreatywnych treści na potrzeby projektów, tworzenie i wdrażanie strategii zaangażowania online i w mediach społecznościowych dla konkretnych projektów oraz bliską współpracę z zespołem kreacji, w celu wspólnego wypracowywania coraz bardziej kreatywnych i innowacyjnych pomysłów.
– Wizja agencji Chapter1 to hasło „Be brave”. Od samego początku stawiamy na odwagę i wyrazistość naszych pomysłów. Wszystko, co tworzymy, opieramy na strategii oraz głębokich insightach, aby nasze projekty były nie tylko kreatywne, ale i skuteczne. Jednym z kluczowych filarów naszej pracy jest innowacyjność, która napędza nas do realizacji śmiałych, nowatorskich kampanii. I w duchu tej filozofii wprowadzamy właśnie zmiany w strukturze agencji, a jednym z ważnych kroków jest stworzenie nowego stanowiska, które obejmuje Aleksandra, posiadająca bogate doświadczenie w pracy projektowej z zakresu social mediów oraz współpracy z influencerami dla największych marek w Polsce – mówi Magdalena Drzazga, founder & CEO agencji Chapter1.
Wspomniane zmiany w strukturze agencji to utworzenie nowej komórki, w ramach działu strategii – będzie ona skupiać się na odkrywaniu nowych możliwości technologicznych.
– Te nowe możliwości technologiczne nie są oczywiście sztuką dla sztuki, ponieważ chcemy by pomagały one jeszcze pełniej wybrzmiewać pomysłom kreatywnym naszej agencji. Idee są fundamentem naszej działalności, a technologia – jednym z narzędzi, które pozwala opowiadać o nich w nowoczesny, angażujący sposób. W ramach nowej komórki będziemy też współpracować z partnerami technologicznymi, zainteresowanymi wspólnym tworzeniem innowacyjnych rozwiązań – dodaje Magdalena Drzazga.