Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon awansują w Good One PR

fot. mat. prasowe

W październiku 2024 r. agencja Good One PR ogłosiła awanse w trzech zespołach. Aleksandra Sykulska awansowała na stanowisko senior account executive w zespole Healthcare&Lifestyle, a Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko account executive w zespole komunikacji konsumenckiej. To kolejne awanse w Good One PR w tym roku.

Aleksandra Sykulska posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży komunikacji i marketingu, które zdobywała pracując dla takich klientów jak: RE/MAX Polska, Multikino, Wedel, Pepco, Wurth Polska czy IMAGENE.ME. Z Good One PR była związana najpierw w latach 2015-2017, a w październiku 2023 roku wróciła do agencji do zespołu Healthcare & Lifestyle, kierowanego przez Ewelinę Jaskułę.

Na stanowisku senior account executive Aleksandra Sykulska odpowiada za działania komunikacyjne kampanii dotyczącej profilaktyki i leczenia raka piersi, kampanii (P)okaż serce na rzecz Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytut Matki i Dziecka oraz realizuje działania PR dla Fundacja Saventic, zajmującej się chorobami rzadkimi. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna m.in. za samodzielną realizację wybranych działań dla klientów, współtworzenie i wdrażanie strategii public relations, raportowanie i analizę działań, bieżący kontakt z klientem oraz udział w procesach przetargowych. Poprzednio obejmowała stanowisko account executive.

Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ze specjalizacjami dziennikarstwo multimedialne oraz PR i reklama.

Joanna Kuciel związana jest z Good One PR od kwietnia 2022 roku. Wcześniejpracowała w agencji Garden of Words oraz w mediach. Posiada doświadczenie dziennikarskie zdobyte podczas 6-letniej pracy w lokalnym magazynie oraz prawie 2-letniej współpracy z lokalną telewizją. Z branżą public relations związana jest od ponad 4 lat, a dotychczas realizowała kampanie komunikacyjne dla m.in. Tesco, Avon Garwolin, BIG InfoMonitor, RAJA Polska czy Speedmail. Do września 2024 r. rozwijała się na stanowisku account executive.

Jako senior account executive w zespole komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, realizuje działania dla obecnych klientów agencji tj. lidera branżowego Dörken Delta, światowego eksperta w dziedzinie „zrównoważonej inżynierii” ARUP, firmy wspierającej sprzedaż eLeader oraz globalnej firmy konsultingowej Kearney, która na polskim rynku specjalizuje się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw z wielu branż. W swojej codziennej pracy kładzie duży nacisk na działania firm dotyczące zmian klimatu i zrównoważonego rozwoju. Jest także współodpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii PR, bieżące działania dla klientów, a także zaangażowana w procesy przetargowe agencji.

Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie pogłębia swoją wiedzę na studiach podyplomowych z ESG i transformacji klimatycznej w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Monika Perdjon od ponad 2 lat pracuje w zespole komunikacji konsumenckiej agencji Good One PR, rozwijanym przez Ilonę Rutkowską. Swoje doświadczenie w branży zdobywała realizując działania w ramach projektów ze zróżnicowanych sektorów, takich jak: elektronika użytkowa, FMCG, HoReCa, czas wolny czy automotive. Pracowała dla klientów takich jak m.in. Instant Pot, warszawski hotel Crowne Plaza Warsaw – The HUB, restauracje Nova Wola i Bilbao, czy skybar The Roof i cocktail bar – Lola. Prowadziła także działania dla rodzinnego parku zabawy Julinek Park. Wiedzę poszerzała pracując jako copywriterka.

Na stanowisku account executive prowadzi działania komunikacyjne dla marek z portfolio firmy DLF: Stadler Form, Breville, FoodSaver, Crockpot i Kohersen oraz marki Burger King. Odpowiada także za współpracę projektową z Grupą SLOW – organizatorem wydarzeń tj. Jestem Vintage czy Slow Weekend. Do jej obecnych obowiązków należy przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, budowanie relacji z mediami oraz współtworzenie koncepcji kampanii influencer marketingowych. Poprzednio obejmowała stanowisko junior account executive.

Monika Perdjon jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie kontynuuje studia na kierunku zarządzanie w obszarze e-marketingu i e-commerce.