Wraz z początkiem roku w SEC Newgate CEE miały miejsce dwa awanse. Aleksandra Mikiewicz objęła stanowisko account executive, wzmacniając obszar komunikacji korporacyjnej. Szymon Dziewięcki natomiast awansował na stanowisko advisor | strategy. Obejmie także funkcję lidera zespołu obsługującego TVN Warner Bros. Discovery. Konsultanci w nowych rolach będą wspierać kluczowych klientów agencji, odpowiadając za strategiczne doradztwo, skuteczną komunikację oraz budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami.
Aleksandra Mikiewicz z agencją związana jest od 2023 roku. Do stycznia 2025 pełniła rolę junior account executive, teraz awansuje na stanowisko account executive. Aleksandra zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnych, utrzymywaniem relacji z mediami, przygotowywaniem raportów i analiz, zarządzaniem profilami w social mediach, a także współprowadzeniem projektów new biznesowych. Aleksandra Mikiewicz współtworzy także komunikację i działania employer brandingowe dla SEC Newgate CEE.
W agencji obecnie zajmuje się obsługą klientów z sektora nieruchomości, w tym deweloperów i firm z branży budowlanej, a także projektami kulturalnymi oraz markami związanymi z designem i sztuką. Obsługuje takie firmy jak m.in. Archicom, STRABAG, Program Kunszt. Aleksandra Mikiewicz raportuje do Katarzyny Tyskiej, managing partner w SEC Newgate CEE.
Szymon Dziewięcki z SEC Newgate CEE związany jest od listopada 2021, a z zespołem prowadzącym działania PR i PA dla TVN Warner Bros. Discovery od niecałych 3 lat. W roli advisora będzie zapewniał wsparcie strategiczne w obszarze public affairs i komunikacji korporacyjnej, a także koordynował działania całego zespołu agencyjnego obsługującego TVN WBD. W nowej strukturze firmy raportuje do Małgorzaty Stanowskiej, managing partner, która niedawno zasiliła szeregi SEC Newgate CEE.
W zeszłym roku zespół Dziewięckiego świętował m.in. shortlistę w PRWeek Global Awards oraz dwie nagrody ICCO Global Awards – były to jedyne nagrody i wyróżnienia dla kampanii z Polski. W grudniu natomiast nagrodzony został inny projekt realizowany przez SEC- a i TVN WBD – Raport DEI otrzymał Złotego Spinacza w kategorii custom publishing. W poprzednich latach Szymon Dziewięcki dwukrotnie wygrywał Young Creatives Cannes, raz The Next Gen of PR, zajął 3 miejsce na świecie w PR-owych mistrzostwach świata (ICCO), a także zdobył 3 miejsce w plebiscycie AD Wo/Man magazynu Press. Na niedawnej gali ICCO Global Awards został wyróżniony tytułem najlepszego PR-owca na świecie poniżej 30 roku życia. To pierwszy raz, kiedy ten tytuł trafia do Polski.