Aleksander Chim, Sebastian Ładosz, Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk awansują w Salestube

fot. mat. prasowe

Aleksander Chim w październiku br. objął stanowisko programmatic buying directora i stanął na czele zespołu Programmatic w spółce martech & e-commerce connected Salestube (Group One). To kolejna ważna zmiana w ramach struktury Biddable Media, za którą odpowiada Magdalena Pobikrowska, senior media operations director. W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko programmatic managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję programmatic team leaderek. 

Awanse Aleksandra, Sebastiana, Magdaleny oraz Dominiki są efektem ich zaangażowania w rozwój kompetencji i portfolio zespołu Programmatic zarówno na lokalnym jak i międzynarodowym rynku. Decyzja o obsadzeniu stanowiska dyrektorskiego oraz powołaniu nowych managerów i team leaderów z wewnątrz zespołu, jest jednym z elementów strategii people managementu firmy Salestube, która stawia na rozwoju talentów wewnątrz organizacji.

W Salestube zawsze stawiamy na rozwój ekspertów, a kolejne w tym roku awanse otrzymane wewnątrz organizacji są mocnym potwierdzeniem naszego podejścia do rozwoju talentów. Nowe stanowiska Aleksandra, Sebastiana, Magdaleny i Dominiki są więc nie tylko odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się realia rynkowe, które wymagają od nas szybkiego dostosowywania się do nowych wyzwań. Są przede wszystkim docenieniem ich ciężkiej pracy, dzięki której jako Salestube otrzymaliśmy m.in. certyfikację DOOHx.io zostając pierwszą organizacją z tym tytułem w Europie. Jestem pewna, że dzięki zaangażowaniu oraz wysokim kompetencjom zespołu jesteśmy w stanie jeszcze mocniej wpłynąć na rozwój Salestube, a także dostarczać wysoką jakość pracy dla naszych klientów – mówi Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.

Aleksander Chim od 2015 r. współtworzy i implementuje strategie digitalowe dla największych marek z kategorii FMCG oraz retail. Posiada doświadczenie agencyjne zarówno po stronie specjalistycznej, jak i zespołach Client Service. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w technologiach programmatic, takich jak: Adform, DV360, Teads Ad Manager, a także z powodzeniem wdraża rozwiązania z obszaru martech oraz AI. Ze spółką Salestube związany jest od 2022 roku, w której do czasu awansu pełnił funkcję programmatic managera.  W obecnej roli jako programmatic director odpowiadać będzie za koordynację pracy 21-osobowego zespołu Programmatic, rozwój oferty produktowej, a także implementacje innowacji związanych z obszarem programmatic w spółce Salestube.

Sebastian Ładosz, który od października awansował na stanowisko programmatic managera do Salestube dołączył w 2020 roku.  Z branżą mediową związany jest od 2017 roku, a w swojej pracy zawodowej pracował dla takich agencji jak: Cityboard Media, Isobar Polska czy Starcom. Odpowiadał za kampanie dla takich marek jak L’Oreal, Blik czy Kaufland. Współpracował także z klientami z branży FMCG, Pharma, Tech czy Finanse. Na stanowisku programmatic managera Sebastian odpowiadać będzie za prowadzenie kampanii, zarządzanie dedykowanym zespołem ekspertów, rozwój i wdrożenie nowych produktów oraz rozwiązań w ramach działu Programmatic, zarówno w Salestube, jak i wewnątrz organizacji klientów.

Magdalena Wieteska do Salestube dołączyła w 2020 roku jako junior programmatic specialist, następnie awansowała na stanowisko programmatic specialist, a w 2023 objęła rolę senior programmatic specialist. W tym czasie zajmowała się planowaniem i optymalizacją kampanii głównie dla marek z kategorii FMCG, Fashion oraz Beauty. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla TNS Polska, Nielsen czy Interia.pl. Magdalena prowadzi szkolenia jako certyfikowany trener Google ds. platform indywidualnych. Posiada holistyczną wiedzę o systemie programatycznym, która wynika z pracy zarówno po stronie wydawniczej jak i agencyjnej. Wraz z awansem jej dotychczasowe obowiązki rozszerzone zostały o zadania managerskie, takie jak planowanie, organizacja oraz nadzór pracy dedykowanego zespołu.

Dominika Kołodziejczyk pracę w mediach rozpoczęła w 2019 roku. Swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Interia.pl, MediaCom Warszawa, MindShare Poland oraz OMD Poland. W tym czasie prowadziła kampanie dla dużych, strategicznych klientów z kategorii FMCG takich jak: Procter&Gamble, Unilever oraz McDonalds, zdobywając szerokie doświadczenie zarówno w kampaniach awarenessowych jak i performance. Do Salestube dołączyła w 2022 roku obejmując stanowisko senior programmatic specialist. Dominika specjalizuje się w obsłudze technologii programmatic w szczególności: DV360, Adform, Teads Ad Manager oraz Trade Desk. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie kampanii programmatic, a także organizacja, wsparcie i nadzór pracy dedykowanego zespołu specjalistów. 

Aleksander Chim, Sebastian Ładosz, Magdalena Wieteska oraz Dominika Kołodziejczyk pracę na nowych stanowiskach rozpoczęli w październiku br.