ALDI zaskakuje fanów Taylor Swift przed koncertem i rozdaje paczki z przekąskami i napojami

fot. mat. prasowe

Obecność Taylor Swift na koncertach w Polsce wywołała nie lada poruszenie wśród jej fanów, którzy do Warszawy przyjechali nie tylko z całej Polski, ale i z innych krajów. Nie od dziś wiadomo, że Ci najbardziej wytrwali potrafią wyczekiwać na swoich idoli godzinami, a nawet dniami. By umilić im ten czas, i dostarczyć energii przed koncertem ALDI przygotowało specjalne paczki z przekąskami i napojami marek własnych.

Doskonale wiemy, że koncerty światowych gwiazd przyciągają tysiące fanów, którzy są gotowi czekać wiele godzin, by zobaczyć swojego idola – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji ALDI Polska. – To, co działo się pod stadionem w Monachium przed koncertem Taylor Swift jeszcze bardziej zainspirowało nas, by zadbać o Swifties w Warszawie. Ponad 40 tysięcy ludzi, którym nie udało się kupić biletów słuchało występu artystki na oddalonym od stadionu wzgórzu. Jak długo czekali w upale, by znaleźć najlepsze miejsce? Tego nie wiemy, ale naprawdę doceniamy ich poświęcenie i chcemy być blisko nich na koncercie w Warszawie. W ALDI wierzymy, że prawdziwa wartość marki ujawnia się właśnie w takich momentach – gdy możemy zaskoczyć klientów pozytywnie nawet tam, gdzie najmniej się nas spodziewają. Dlatego postanowiliśmy spontanicznie zareagować i sprawić, że to wyjątkowe doświadczenie, jakim jest koncert Taylor Swift, stanie się jeszcze przyjemniejsze, dzięki naszym produktom i naszej obecności – dodaje Barańska.

Bazując na fenomenie Swifties sieć ALDI błyskawicznie zorganizowała akcję, w ramach której hostessy przed stadionem rozdawały zmierzającym na koncert torby wypełnione starannie dobranymi produktami marek własnych. W paczkach pojawiły się m.in.: River Ice Tea, woda mineralna Santa Marta, wafle maślane Biscotto, słomka ptysiowa marki Biscotto, solone orzeszki Trader’s Joe czy chipsy Sun Snack.

Dodatkowo sieć zaprosiła do współpracy Dawida Rakowskiego – znanego influencera, fana Taylor Swift, twórcę treści o koncertach. Był on obecny pod stadionem od wczesnych godzin porannych, aktywnie włączył się w inicjatywę, dzieląc się swoimi wrażeniami i relacjonując wydarzenie w mediach społecznościowych.

Dzięki tej współpracy mogliśmy jeszcze szerzej dotrzeć do fanów Taylor Swift, także w internecie – wyjaśnia Barańska. – To połączenie spontanicznej akcji i zaplanowanej strategii w ramach influencer marketingu oraz promocji marek własnych, które coraz bardziej zyskują na znaczeniu – podsumowuje.

Inicjatywa ALDI to przykład nowoczesnego podejścia do budowania wizerunku marki, które stawia na autentyczne interakcje i tworzenie pozytywnych doświadczeń. ALDI udowadnia, że jest nie tylko siecią sklepów, ale marką, która aktywnie uczestniczy w życiu swoich klientów. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja Freundschaft, która wcześniej przygotowała także wspomnianą akcję na lotnisku. Więcej informacji o produktach ALDI oraz aktualnych promocjach można znaleźć na stronie www.aldi.pl oraz na oficjalnych profilach ALDI w mediach społecznościowych.