W wyniku przeprowadzonego przetargu ALDI zdecydowało o powierzeniu obsługi kampanii gazetkowych agencji IYO Creative. Współpraca rozpoczęła się 1 września br. i obejmuje kompleksowe przygotowanie oraz realizację działań w obszarze gazetek asortymentowych, wspierających strategię marketingową i promocyjną ALDI w Polsce.
ALDI na łamach zakończonego przetargu zdecydowało się na wybór partnera strategicznego, który będzie wspierał markę w realizacji kampanii gazetkowych, które jak wiadomo dalej na rynku FCMG są jednym z istotniejszych źródeł komunikacji z klientem o bieżącej ofercie.
– Gazetki promocyjne to jeden z kluczowych elementów komunikacji z naszymi klientami. Wybór agencji IYO pozwoli nam wzmocnić spójność przekazu i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Zespół agencji wnosi świeże spojrzenie i wysokie kompetencje, które będą wspierać realizację naszych celów biznesowych – podkreśla Daria Sztuk, menadżer ds. kampanii w gazetkach w ALDI Polska.
Agencja IYO we współpracy z siecią ALDI odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnych, przygotowanie layoutów oraz adaptację materiałów, a także koordynację produkcji i egzekucji materiałów gazetkowych.
– Cieszymy się, że w wyniku przetargu możemy współpracować z ALDI przy tak istotnym kanale komunikacji, jakim są kampanie gazetkowe. To dla nas nie tylko duże wyróżnienie, ale też potwierdzenie, że nasze podejście – łączące kreatywność z technologią – naprawdę działa. Dzięki naszym autorskim narzędziom, automatyzacji i optymalizacjom proces projektu gazetek przebiega płynnie, a efekty wspierają zarówno sprzedaż, jak i rozpoznawalność marki – mówi Joanna Gerus-Nowacka, CEO w agencji IYO Creative.



