Życie w ruchu wymaga odpowiedniego ubioru, który sprawdzi się nie tylko na treningu, ale także w każdej codziennej sytuacji. Właśnie z tą myślą powstała nowa kolekcja 4F, zaprojektowana we współpracy z Anną Lewandowską. Ta nowatorska linia, łącząca technologię z najnowszymi trendami, skierowana jest do kobiet, które cenią sobie aktywny styl życia i chcą czuć się pewnie oraz stylowo przez cały dzień.
Kampania inspirowana jest intensywnym rytmem dnia Ani, symbolizowanym przez przeplatający się w niej zegar. Stąd kolekcja została zaprojektowana z myślą o kobietach, które potrzebują ubrań na każdą okazję – od treningu, przez spotkania, po codzienne obowiązki. Elementami kolekcji są zarówno odzież treningową, jak i sportstyle’owe elementy, które z łatwością można ze sobą łączyć, tworząc unikalne, komfortowe stylizacje.
– Każdy mój dzień jest pełen ruchu – nie tylko trenuję na siłowni, tańczę, spaceruję po plaży, czy jeżdżę na rowerach z moimi dziećmi, ale czasem „biegam” ze spotkania na spotkanie. Słowem: cały czas jestem aktywna i zależy mi na tym, by mój strój pasował do wielu rożnych sytuacji i dotrzymywał mi tempa. Stąd moja nowa kolekcja z 4F – stworzona dla kobiet, dla których ruch jest naturalną częścią dnia! – mówi Anna Lewandowska.
Kolekcja Ani Lewandowskiej łączy funkcjonalność z wygodą, dzięki technologiom takim jak 4FSkin (bezszwowa konstrukcja, płaskie szwy) i 4FDry (odprowadzanie wilgoci, szybkie schnięcie). Legginsy z wysokim stanem, biustonosze sportowe, szorty, topy i kurtka bomberka zapewniają pełną swobodę ruchu i komfort zarówno podczas treningu, jak i poza siłownią. W linii sportstyle znajdują się oversize’owe T-shirty, bluzy oraz spodnie dresowe, w tym spodnie cargo, które doskonale sprawdzają się w codziennych stylizacjach.
Kolekcja 4F z Anną Lewandowską to idealny wybór dla kobiet, które pragną czuć się komfortowo i modnie, niezależnie od tego, czy są w trakcie intensywnego treningu, czy spędzają dzień na mieście. Te stylowe i funkcjonalne ubrania umożliwiają czerpanie pełnej satysfakcji z aktywnego trybu życia, bez kompromisów.
Nowa kampania 4F z Anną Lewandowską, jest już siódmą współpraca marki z ambasadorką. Poza Polską obejmuje także inne rynki, w tym Litwę, Łotwę, Słowację, Rumunię oraz Chorwację. Kampania jest szeroko promowana w mediach społecznościowych, na kanałach własnych marki, Anny Lewandowskiej. Kampania na polskim rynku wspierana jest też prze działania PR i na mediach społecznościowych, a 26 września odbędzie się specjalne spotkanie z Anną Lewandowską w sklepie 4F w Westfield Arkadia.
26 października w sklepie marki w Westfield Arkadia odbędzie się wyjątkowe spotkanie z Anną Lewandowską, podczas którego będzie można bliżej poznać kolekcję stworzonej we współpracy z marką. Uczestnicy dowiedzą się, jak wygląda typowy dzień Ani, skąd czerpię energię do wielu codziennych aktywności, oraz jak 4F towarzyszy jej na co dzień. Na gości, oprócz możliwości spotkania trenerki i zapoznania się z jej inspiracji przy tworzeniu kolekcji będzie czekać szereg atrakcji.
Za kreację kampanii odpowiada zespół 4F, produkcję powierzono agencji Visual Crafters, a działania PR i organizację eventu prowadzi agencja Big Picture.