Airwaves, marka bezcukrowych gum do żucia z portfolio Mars, odświeża wygląd i pozycjonowanie, prezentując inspirowaną opiniami fanów zintegrowaną kampanię reklamową. W Polsce działania w TV, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia. W ramach kampanii „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”) marka zaprasza konsumentów na intensywną „przejażdżkę do odświeżenia”.
Fundamentem kampanii jest pokazanie unikalnego doświadczenia, jakie oferuje Airwaves. Guma zapewnia tak silne mentolowe uderzenie, że przez lata inspirowała konsumentów do tworzenia niezliczonych komentarzy i recenzji online, np. „Żucie @Airwaves to jak wzięcie najgłębszego oddechu ever” oraz „Żucie @Airwaves to jak odkrycie uśpionych supermocy”. Kampania przekształciła organiczny szum internetowy w podstawę kreatywnych, wizualnych metafor, podkreślając rolę lojalnych fanów marki, którym umożliwiono współtworzenie jej wizerunku.
– W nastawionym na szybkie tempo życia współczesnym świecie wszyscy doświadczamy momentów znużenia, w których potrzebujemy przełamania monotonii. Airwaves dostarcza, niepowtarzalne intensywne odświeżenie – orzeźwia zarówno oddech, jak i umysł. Nowa kampania „Daj się ponieść z Airwaves” uchwyciła to unikalne doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów. W nowej kampanii marka przypomina wszystkim o sile Airwaves i jej wyrazistym, mentolowym uderzeniu – powiedziała Reka Toth, senior brand manager GUM na Europę Centralną w Mars.
Kampania została stworzona przez T&P we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social. W jej ramach przygotowano serię spotów prezentujących poprzez surrealistyczne metafory wizualne doświadczenie produktu. Spoty są emitowane w TV, OLV i mediach społecznościowych (Tik Tok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR. Całość działań marketingowych potrwa do października.