Agnieszka Stelmaszczyk objęła funkcję managing directora polskiego oddziału nowej agencji Hearts& Science

fot. mat. prasowe

Hearts & Science to dom mediowy wychodzący poza ramy planowania i zakupu mediów, należący do holdingu Omnicom. Emocjonalne połączenia z markami (hearts) i zaawansowana analiza danych (science) są podstawą tożsamości agencji. Emocje i precyzja danych pozwalają zbudować komunikację, które dotrze skutecznie do serc i portfeli konsumentów.

Sieć Hearts& Science działa na rynku w Stanach Zjednoczonych od 9 lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów na rynku mediowym na całym świecie. W Europie Hearts&Science jest obecne na 18 rynkach obsługując min. marki motoryzacyjne, FMCG, farmaceutyczne etc.

W Polsce Hearts&Science współpracuje już z Goldman Sachs Asset Management oraz Nice To Fit You.

Agnieszka Stelmaszczyk, która została managing directorem Hearts&Science Polska, rozpoczynała swoją karierę zawodową w OMD, a następnie pracowała w Broker FM, Accenture oraz przez ostatnie 12 lat prowadziła agencję Feno.

Od stycznia do agencji dołączył również Jędrzej Słomka na stanowisku senior account managera. Wcześniej Słomka związany był z domem mediowym Starcom i był odpowiedzialny za wieloletnią obsługę Allegro.