Agnieszka Rzepkowska została nową dyrektorką departamentu marketingu VeloBanku

fot. mat. prasowe

5 maja br. Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.

Zmiana wpisuje się w kolejny etap rozwoju marki, która w krótkim czasie zdobyła silną pozycję na rynku bankowym. Agnieszka Rzepkowska wnosi do zespołu kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej zdobyte na styku branży finansowej i technologicznej, zarówno w dużych korporacjach, jak i firmach z sektora fintech.

Do zespołu VeloBanku dołącza ekspertka z dużym zrozumieniem specyfiki modeli zarówno B2C jak i B2B, która realizowała strategie marketingu i wsparcia sprzedaży przekładające się na wzrost przychodów i poprawę satysfakcji klientów. Agnieszka doskonale rozumie wyzwania nowoczesnych finansów, a przy tym wnosi świeżą energię i podejście oparte na danych, technologii i empatii wobec klienta. Wierzę, że z pomocą Agnieszki marka VeloBanku jeszcze mocniej i ciekawiej zaznaczy swoją obecność na rynku – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.

Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu coachingu na tej samej uczelni i jest profesjonalnym coachem. Jest też absolwentką programu The Chartered Institute of Marketing (CIM) i posiada Diploma in Professional Digital Marketing. Projekty, które realizowała i wspierała zdobywały nagrody w konkursach Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards. W swojej pracy jako lider stawia na rozwój pracowników i wspiera ich w osiąganiu satysfakcji i ponadprzeciętnych wyników. Pracowała wcześniej m.in. w Nationale-Nederlanden, PZU oraz bolttech, gdzie odpowiadała za kampanie marketingowe, wdrażanie narzędzi cyfrowych oraz zarządzanie marką na rynkach lokalnych i regionalnych.

Dołączenie do VeloBanku to dla mnie wyjątkowa okazja, by współtworzyć jedną z najciekawszych marek bankowych na polskim rynku. Łączenie technologii, innowacji i zaufania to dziś klucz do skutecznego marketingu. Cieszę się, że mogę być częścią tej zmiany – podkreśla Agnieszka Rzepkowska, dyrektorka departamentu marketingu w VeloBanku.