Agnieszka Marszał dołączyła do zespołu design, culture, art & entertainment, któremu przewodzi Katarzyna Tyska, managing partner.
Agnieszka Marszał jest specjalistką w dziedzinie PR z blisko 10-letnim doświadczeniem w budowaniu wizerunku wiodących polskich i międzynarodowych firm oraz marek.W agencji SEC Newgate CEE Agnieszka prowadzi projekty z obszaru sztuki – jej klientami są między innymi Muzeum Susch, Fundacja Rodziny Staraków, Watchout Studio i Fundacja Visteria.
Nowa Senior Account Manager realizowała m.in. działania komunikacyjne przy wystawie Jadwigi Maziarskiej dla Muzeum Susch, w ramach, których odbyły się wyjazdy prasowe dla mediów oraz przy otwarciu dwóch ekspozycji w Willi Gawrońskich: “Romantyczny Brutalizm” oraz “Warszawa-Sao Paulo-Warszawa”, organizowanych przez Fundację Visteria. Działania te miały za zadanie zbudować i umocnić wizerunek tych instytucji w Polsce, a także promować polski design i rzemiosło wśród szerokiego grona odbiorców.
W ramach specjalizacji design, culture, art & entertainment zespół specjalistów SEC Newgate CEE realizował projekty komunikacyjne z zakresu kultury, sztuki i designu, m.in. konkurs „Wyobraź Sobie” na najlepszy treatment filmowy, program Kunszt, otwarcie Galerii Craftica oraz wystawy nowego polskiego rzemiosła na NOMAD Circle w St. Moritz i Salone del Mobile w Mediolanie, program „Otwieramy się!” Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Harry Potter: The Exhibition czy XX-lecie Warszawskiej Szkoły Filmowej. Od trzech lat pracuje także dla firmy STRABAG, którą agencja obsługuje w obszarze doradztwa strategicznego, komunikacji korporacyjnej oraz poprzez realizację programu „Budujemy Klimat Kultury”.
Przed dołączeniem do SEC Newgate CEE, Agnieszka Marszał przez 2,5 roku związana była z agencją Grayling, gdzie odpowiadała m.in. za klientów z branży motoryzacyjnej (BMW Group) i fashion (Primark), a także marki takie, jak: Marriott, Go Vilnius, Tik Tok i Badoo.
Wcześniej, w latach 2018-2022 pracowała w agencji Business&Culture, realizując projekty dla klientów z segmentu rynku luksusowego. Jej doświadczenie obejmuje opracowywanie kompleksowych strategii komunikacji m.in. wprowadzania marek na rynek i precyzyjne działania komunikacyjne wspierające ich efektywny debiut. W swojej karierze realizowała projekty w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.
Swoją karierę w PR zaczynała w galerii sztuki im. Jana Tarasina, a następnie przez kilka lat zajmowała się kompleksowo współpracą z największym domem aukcyjnym w Polsce, Desa Unicum. W międzyczasie była również rzeczniczką prasową Fundacji Wikimedia Polska działającej na rzecz powszechnego dostępu do wiedzy i opiekującej się polskojęzyczną wersją Wikipedii.
Prywatnie miłośniczka sztuki i designu, co łączy się ściśle z jej zawodowymi wyzwaniami.



