Agnieszka Czarnecka dołączyła do zespołu KERRIS, obejmując stanowisko senior account manager. W ramach nowej roli będzie zarządzać obsługą kluczowych klientów agencji oraz będzie zaangażowana w procesy związane z new business.
– Agnieszka dba o najwyższą jakość każdego elementu prowadzonego projektu, aktywnie proponując innowacyjne rozwiązania. Doskonale łączy umiejętność budowania trwałych relacji z klientami oraz zespołami wewnątrz agencji. Z pewnością wniesie do KERRIS bogate doświadczenie i profesjonalizm, przyczyniając się tym samym do dalszego rozwoju agencji – podkreśla Maciej Makowski, managing partner w KERRIS.
Przed dołączeniem do KERRIS, Agnieszka związana była z agencją albo albo, gdzie pełniła rolę zarządzającej zespołem account managerów. Dodatkowo, aktywnie angażowała się w samodzielne realizacje projektów digitalowych, obejmujących obszary takie jak social media, produkcja contentu video oraz influencer marketing.
Jej portfolio obejmuje współpracę z klientami, takimi jak Allegro, Żabka, Durex, Sinsay, Canal+, Ubisoft, Packhelp, U20, Diageo (marki Bulleit, Singleton, Johnnie Walker).