Agnieszka Borkowska dołączyła do Grupy ZPR Media na nowo utworzone stanowisko associate sales director w dziale audio-wideo.
Odpowiada za sprzedaż formatów wideo, audio i social mediowych oraz za zwiększenie liczby partnerstw i współprac komercyjnych. Pracuje we współpracy z Biurami Reklam Grupy ZPR Media i raportuje bezpośrednio do Jędrzeja Nowaka, dyrektora audio-wideo w Grupie.
Ostatnio Borkowska pracowała w firmie Iberion jako strategic sales manager. Wcześniej była związana z Ringier Axel Springer Polska jako senior client partner business partnering solutions, agencją marketingową MBridge jako head of sales & business development i Grupą AdNext jako sales & business development director. Karierę zawodową rozpoczynała w Agorze, z którą była związana przez 18 lat m.in. jako dyrektor działu sprzedaży klientów bezpośrednich „Gazety Wyborczej”, dyrektor działu sprzedaży „Wysokich Obcasów”, dyrektor wydawnicza ds. magazynów „GW” oraz dyrektor sprzedaży i marketingu.
Grupa ZPR Media posiada w portfolio kilkadziesiąt stałych formatów wideo i audio związanych z jej markami medialnymi, m.in. „Super Expressem”, „Muratorem”, Radiem ESKA i Radiem VOX FM.



