Agencje Publicis Groupe wspierają pro bono Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej

fot. mat. prasowe

Agencje należące do Publicis Groupe wsparły organizację IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Długofalowa współpraca zawarta ze Stowarzyszeniem „Nadzieja na Mundial” obejmowała: planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith, opracowanie materiałów promocyjnych – agencja Leo Burnett wraz centrum produkcji i postprodukcji contentu Prodigious. Działania zostały podjęte przez agencje na zasadach pro bono.

IX Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej były największym tego typu wydarzeniem na świecie. Na arenie warszawskiego Stadionu Legii zmierzyły się ze sobą 24 reprezentacje dzieci z domów dziecka z całego globu, w tym zespoły m.in. z Japonii, Tajlandii, Turcji, Malty, Jordanii czy Senegalu. Po emocjonującym finale Biało-Czerwoni wywalczyli srebro, którego gratulował im sam Władysław Żmuda, jeden z najwybitniejszych polskich piłkarzy, 91-krotny reprezentant Polski w piłce nożnej. Tytuł mistrza świata po zaciętej walce i serii rzutów karnych zdobyła reprezentacja Bośni i Hercegowiny, a brąz trafił do Ukrainy.

Z ogromną przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do długofalowej współpracy przy Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Mieliśmy okazję podzielić się naszym doświadczeniem zdobytym m.in. przy procesie planowania kampanii reklamowej zapraszającej widzów na trybuny, dotyczącym efektywnego wsparcia imprez sportowych i spięcia wszystkich działań mediowych w jeden plan, nad którego realizacją czuwaliśmy. Doskonale w tym przypadku sprawdziły się nasze produkty mediowe z oferty APEX, które w przypadku imprez sportowych mają swoje szczególne zastosowanie – komentuje Maciej Gronau, head of multiscreen w Zenith.

Gościem honorowym turnieju był Tomasz Siemoniak, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, patron honorowy turnieju, który wręczył na scenie Złoty Puchar Bośni i Hercegowinie.

Organizator IX Mistrzostw Świata: Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”.
Współorganizatorzy: Fundacja „Hope for Mundial”, Stowarzyszenie „Vita Activa”
Patronat honorowy: Minister Sportu i Turystyki, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, Rzecznik Praw Dziecka, Polski Związek Piłki Nożnej, UEFA Foundation for Children, UNICEF Polska

Sponsor główny: sieć Biedronka
Sponsorzy: PZU, Blachy Pruszyński, NOVA
Partner Strategiczny: m.st. Warszawa
Partnerzy Główni: Polska Agencja Antydopingowa, Miejskie Zakłady Autobusowe Warszawa, Fundacja Legii, Fundacja Pruszyńscy, Keeza
Patronat medialny: TVP Sport, Halo Warszawo!, Wirtualna Polska
Patronat redakcyjny: RMF FM
Projekt współfinansowany ze środków Biura Sportu m.st. Warszawa.
IX Mistrzostwa Świata są dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Turniej wspierają: Grupy Publicis Groupe Poland: Zenith, Leo Burnett oraz Prodigious, agencja komunikacyjna FleishmanHillard Warsaw