W kwietniu 2024 roku agencja Warsaw Creatives wygrała przetarg na obsługę działań z zakresu influencer marketing dla całego portfolio produktów LIPTON Teas oraz Infusions.
Współpraca obejmuje między innymi:
- opracowanie i realizację strategii advocacy marketingu dla linii produktowych: Lipton Fruit, Lipton Yellow Label, Lipton Green, Pukka oraz Saga;
- egzekucję kampanii z udziałem twórców internetowych, mającej na celu dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców oraz zwiększenie świadomości wśród obecnych konsumentów;
- wsparcie przy niestandardowych działaniach wizerunkowych z udziałem influencerów, jak eventy, festiwale i warsztaty.
– Współpraca z klientem tak otwartym na nieszablonowe rozwiązania to dla nas ogromne wyróżnienie. Strategię komunikacji Lipton świetnie uzupełnia wspólna wizja związana między innymi z budowaniem społeczności i nawiązywaniem długotrwałych relacji. A to wszystko idealnie wpisuje się w nasz agencyjny model współpracy z twórcami – mówi Patricia Smoleń, influencer marketing director agencji Warsaw Creatives.
– Rozpisując przetarg na obsługę z zakresu influencer marketing szukaliśmy agencji, która doskonale zna ten obszar oraz podchodzi do każdej współpracy z twórcami internetowymi w indywidualny sposób, kreatywnie skrojony do potrzeb komunikacyjnych. Potrzebowaliśmy agencji, która pomoże nam w jakościowy sposób budować wizerunek marki Lipton wśród Gen Z i Millenialsów. Cieszę się, że znaleźliśmy partnera, który nie tylko zapewnia obsługę na najwyższym poziomie, ale przychodzi do nas również z innowacyjnymi pomysłami i razem z nami nadaje przyszłościowy kierunek marce – mówi Karolina Kuźnicka-Salhuana, senior brand manager marki Lipton.
Za realizację usług ze strony Warsaw Creatives odpowiedzialne są Patricia Smoleń (influencer marketing director) oraz Agata Burkhardt (influencer marketing specialist). Umowa o współpracy została zawarta na 2024 rok.