Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp. Zmiany są związane przede wszystkim z obecną działalnością agencji na rynkach międzynarodowych oraz planowaną na nich dalszą ekspansją. Grupa They, do której należy They Digital i agencja 5BONSAI, liczy sobie już ponad 200 osób i obsługuje klientów z kilkunastu rynków europejskich.
– Od powstania agencji w roku 2008 funkcjonowaliśmy na rynku jako They.pl, uznaliśmy jednak, że They.pl nie może już dłużej być „PL-em”, od wielu lat realizujemy bowiem projekty na całym świecie. Nasze usługi są dostępne globalnie, jesteśmy obecni na rynkach zagranicznych, działamy aktywnie w Szwajcarii, w Niemczech, we Francji, Holandii, Izraelu, UK i innych krajach i to z myślą o rozwoju poza Polską zdecydowaliśmy się na tę zmianę – mówi Maciej Miszczuk, założyciel They.pl, przekształconej w They Digital.
Agencja istnieje od ponad 15 lat i ma profil digital marketingowy. Współpracuje z czołowymi markami w Polsce i na świecie, wśród których znalazły się firmy takie jak m.in. Booking.com, Bridgestone, CCC, Credit Agricole, Crocs, DHL, Merck, Nestlé, New Balance, Panasonic, Samsung.
W ramach grupy They funkcjonuje również agencja 5BONSAI, specjalizująca się w obszarach eCRM i marketing automation, z silnym ukierunkowaniem na wykorzystanie narzędzi AI. Jej CEO jest Tobiasz Bierka, wcześniej przez 9 lat związany z agencją They.pl. Agencję 5BONSAI tworzy zespół ponad 50 ekspertów eCRM i profesjonalistów martech, korzystających z kilkudziesięciu narzędzi do automatyzacji i analityki marketingu.
Łącznie w całej grupie They pracuje już ponad 200 osób.