Agencja Rokmates powiększyła zespół i zmieniła siedzibę na większą

W ostatnich miesiącach do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyli Marcin Rafałowski oraz Bianka Grzyb. Objęli stanowiska kolejno influencer managera oraz senior account managerki. Ponadto firma zmieniła swoją siedzibę na ponad 4-krotnie większą.

Agencja influencer marketingu Rokmates oficjalnie zmieniła swoją siedzibę na ponad 4 razy większą. Została ona przeniesiona z ul. Lewickiej 4 do dwupiętrowego budynku przy ul. Odolańskiej 38. Zmiana ma związek z nieustannym powiększaniem zespołu. W ostatnich miesiącach do Rokmates dołączyły kolejne nowe osoby. Ponadto obecnie agencja prowadzi kilka rekrutacji.

Znalezienie nowej siedziby było przyszłościową decyzją, wynikającą z potrzeby większej przestrzeni dla ciągle rozrastającego się zespołu. Ważne były też dla nas przyzwyczajenia komunikacyjne współpracowników, dlatego za sukces uznaję to, że udało nam się przeprowadzić niecałe 200 metrów od poprzedniej lokalizacji, wynajmując jedną z klimatycznych willi na Starym Mokotowie – komentuje Olaf Kuitkowski, co-founder agencji Rokmates.

Dział Influencer Managementu w czerwcu wzmocnił Marcin Rafałowski. Jako Influencer Manager odpowiada m.in. za obsługę menedżerską twórców zrzeszonych w agencji (w tym Bladii, Rogalik czy Pinki) oraz realizację kampanii z ich udziałem. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Only Much Louder przy działaniach eventowych (np. Popkillery) dla marek Bacardi, Martini, Dewar’s czy Aberfeldy na rynkach polskim, litewskim, łotewskim, estońskim chorwackim oraz węgierskim. Posiada także szeroką wiedzę na temat tworzenia treści wideo – tworzył kanał na YouTubie, który do 2020 roku zgromadził 180 tys. subskrybentów i w rekordowym okresie notował 2,5 mln wyświetleń miesięcznie.
​​
​W sierpniu dział account managementu zasiliła natomiast Bianka Grzyb. W roli senior account managerki będzie odpowiadała za realizację projektów influencer marketingowych dla kluczowych klientów agencji. Posiada 10 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz 6 lat doświadczenia w branży marketingu, które zdobywała pracując m.in. w Assembly Global czy EG+ Worldwide. Realizowała kompleksowe kampanie digital oraz e-commerce, a także prowadziła projekty strategiczne i kreatywne, ATL i BTL. Współpracowała z różnymi globalnymi markami, w tym m.in. Bayer czy Perrigo.