Agencja Płodni zajmie się komunikacją marki Van Pur

fot. mat. prasowe

Płodni rozpoczęli współpracę z jednym z największych producentów piwa w Polsce, w ramach której zajmują się komunikacją marki Van Pur. Agencja odpowiada za kompleksową realizację działań dla tego brandu na Instagramie i Facebooku na rynku polskim.

W ramach współpracy z Van Pur agencja Płodni odpowiada za opracowanie strategii komunikacji marki w digitalu oraz jej egzekucję na platformach Instagram i Facebook, w tym tworzenie contentu, działania moderacyjne, a także planowanie, realizację oraz optymalizację kampanii performance.

Marka Van Pur przeszła gruntowny redesign i repozycjonowanie, dlatego konieczne było odpowiednie zakomunikowanie tych zmian. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Płodni, ponieważ szukaliśmy partnera, który pomoże nam wyróżnić się na tle konkurencji i nada naszej marce nowy, świeży charakter. Agencja przygotowała spójną linię kreatywną, która doskonale oddaje wartości i osobowość naszej marki. Zespół Płodnych wprowadził również elementy muzyczne, które w sposób subtelny, ale skuteczny podkreślają wyjątkowość naszej komunikacji – mówi Dawid Błaszczyk, dyrektor marketingu Van Pur.

Piwa marki Van Pur są eksportowane do kilkudziesięciu krajów w Europie i na świecie, natomiast nie są jeszcze popularne w Polsce. Zmiana tego oraz wspieranie budowy wizerunku marki jest naszym głównym wyzwaniem – mówi Marta Olender, creative account manager z agencji Płodni. – W social media podkreślamy, że Van Pur to piwa z charakterem inspirowane europejską tradycją – dodaje.

Strony nie ujawniają innych szczegółów nt. współpracy.