Agencja PHD wygrywa przetarg Intersnack na globalną obsługę mediową

fot. unsplash.com/@austindistel

Grupa Intersnack, właściciel marek Przysnacki i Felix na rynku polskim, zakończyła międzynarodowy przetarg mediowy. Po ośmiomiesięcznym procesie globalny budżet mediowy został powierzony agencji PHD, należącej do Omnicom Media Group.

Współpraca obejmie 26 rynków w Europie, Wielkiej Brytanii oraz Australii i Nowej Zelandii i dotyczy kompleksowego planowania i zakupu mediów w modelu cross-screen, marketingu efektywnościowego oraz mediów shoppable.

Decyzja o wyborze PHD została podjęta ze względu na silne kompetencje strategiczne, przewagę technologiczną, w tym zdolność do wykorzystania sztucznej inteligencji i technologii w procesie transformacji mediowej oraz osiągania wymiernych wyników biznesowych. Dodatkowymi czynnikami decyzyjnymi były spójność działań na wielu rynkach, wysoki poziom obsługi klienta oraz efektywność zakupów, wspierana przez platformę Omni – najbardziej zaawansowany, agentowy ekosystem AI w branży mediowej, który zapewnia zespołom dostęp do najszerszego zbioru danych o konsumentach, ich zachowaniach, transakcjach i wynikach kampanii w czasie rzeczywistym.

Jesteśmy pod wrażeniem zarówno trafnych strategii jak i innowacyjnych narzędzi, które pozwolą nam dokonać transformacji mediowej, odpowiadającej na potrzeby i wyzwania zmieniającego się otoczenia. Chcemy towarzyszyć konsumentom we wszystkich istotnych okazjo-momentach, być stale widoczni oraz budować zaangażowanie w nasze marki – powiedziała  Agnieszka Krajewska-Pliwka, marketing director w Intersnack Poland.

Oficjalny start współpracy nastąpi 1 stycznia 2026 roku.

Cieszymy się, że polski oddział PHD jest częścią tego globalnego partnerstwa. To dla nas nie tylko sukces przetargowy, ale przede wszystkim zobowiązanie do dostarczania rozwiązań, które realnie wspierają rozwój biznesu Intersnack w Polsce. Dzięki połączeniu lokalnej ekspertyzy, dogłębnej znajomości rynku i dostępu do globalnych narzędzi Omnicom, będziemy mogli jeszcze skuteczniej budować wizerunek marek, docierać do konsumentów i odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku – powiedziała Maria Kiełczyńska, managing director PHD Poland.

Grupa Intersnack jest jednym z największych producentów przekąsek w Europie i Oceanii. Zatrudnia ponad 15 000 pracowników w 31 krajach, a jej ponad 30 marek codziennie wybiera około 15 milionów konsumentów. W 2024 roku sprzedaż grupy przekroczyła 4,5 mld euro.