Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę 360 dla sieci sklepów ALDI w Polsce

Współpraca rozpoczęła się 1 września 2025 r. i obejmuje pełne spektrum działań komunikacyjnych – od tworzenia nowych kampanii, przez realizacje graficzne i materiały reklamowe, aż po projekty specjalne oraz wydarzenia dodatkowe.

ALDI, jedna z bardziej rozpoznawalnych sieci retail w Polsce, zdecydowała się na wybór partnera strategicznego, który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu jej pozycji na konkurencyjnym rynku FMCG.

W ALDI stawiamy na konsekwentny rozwój i jasną komunikację, która odzwierciedla nasze wartości – prostotę, wysoką jakość i bliskość z klientem. Wybór agencji Open Gate, to decyzja o współpracy z partnerem, który rozumie naszą strategię i potrafi przełożyć ją na nowoczesne, angażujące działania komunikacyjne – mówi Paulina Wald, manager ds. zarządzania kampaniami w ALDI Polska.

Open Gate odpowiadać będzie za bieżące wsparcie strategiczne i kreatywne marki, w tym kampanie ATL i BTL, reklamy telewizyjne, radiowe, materiały graficzne, a także projekty eventowe i niestandardowe aktywacje marketingowe.

Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać ALDI w dalszym rozwoju na polskim rynku. To dla nas nie tylko prestiżowy projekt, ale i dowód zaufania, że nasze podejście łączące strategię, kreatywność i efektywność jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego retailu podkreśla Andrzej Lewkowski, senior account director w Open Gate.

Dzięki współpracy z Open Gate, ALDI planuje realizację nowych, zintegrowanych kampanii, które wzmocnią rozpoznawalność marki oraz jej wyróżnienie na tle konkurencji.