Agencja On Board Think Kong nawiązała współpracę z MAKRO Polska

W ramach współpracy agencja przeprowadzi kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl oraz promowanie wyjątkowego wydarzenia – Tygodnia Kuchni Polskiej.

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne organizuje Tydzień Kuchni Polskiej – inicjatywę, która łączy działania polskich restauracji w celu wspólnego świętowania i promowania rodzimej kuchni zarówno w tradycyjnym, jak i we współczesnym wydaniu. Wydarzenie odbędzie się w listopadzie i potrwa trzy tygodnie. W ramach Tygodnia Kuchni Polskiej aż 400 restauracji przygotuje menu, składające się z flagowych dań oraz potraw stworzonych specjalnie na tę okazję. Celem akcji jest nie tylko promocja rodzimych smaków, ale również zjednoczenie środowiska gastronomicznego oraz zwrócenie uwagi na kulinarne dziedzictwo Polski.

W ramach współpracy OBTK przeprowadza analizę słów kluczowych, optymalizację treści oraz budowanie strategii linkowania, aby zapewnić jak najwyższą pozycję serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl w wynikach wyszukiwania. Działania te mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym przyciągnięcie większej liczby uczestników wydarzenia.