Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrała przetarg banku Credit Agricole na strategię dla kanałów social media i ich obsługę oraz realizację współprac z influencerami.
Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie komunikacji bieżącej marki na Facebooku, Instagramie i obsługa budżetów mediowych Meta Ads. Agencja będzie również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii z influencerami i akcje specjalne. Współpraca rozpoczęła się 1 września.
Agencja Nie Do Ogarnięcia projektuje komunikację 360. Realizuje projekty dla marek tj. ALDI POLSKA, Łomża, pracuj.pl, Lubella, Sidolux, Saint Gobain i wielu innych. Agencja realizowała również wiele kampanii społecznych – m.in. pierwszą w Polsce kampanię dotyczącą seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnościami (dla Fundacji Avalon), kampanię dla Fundacji Anny Dymnej czy największą na świecie akcję promującą czytelnictwo – Czytaj.pl.
Bank Credit Agricole jest bankiem uniwersalnym, który od ponad 20 lat funkcjonuje na polskim rynku i jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze Consumer Finance. Jest częścią Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 46 krajach na świecie i obsługuje ponad 54 miliony klientów.