Agencja Jump odpowiedzialna za social media VeloBanku

Agencja Jump należąca do Grupy Mediacore świętuje rok pracy z VeloBankiem. Bank powierzył jej odpowiedzialność za komunikację w mediach społecznościowych. Współpraca obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie nowej strategii social media oraz obsługę kluczowych kanałów komunikacji banku.

Do zadań agencji należy zaprojektowanie i wdrożenie nowej strategii social mediowej, bazującej na priorytetach banku oraz stale ewoluujących trendach i standardach komunikacji w SoMe. Agencja Jump Group prowadzi obsługę social mediów na Facebooku, Instagramie oraz na LinkedInie. W zakres obowiązków agencji wchodzą również analityka oraz moderacja o poszerzonym zakresie. Dzięki rozbudowanemu zakresowi działań zespoły odpowiedzialne za tworzenie treści i moderację mogą reagować w oparciu o najświeższe informacje z sieci. VeloBank znany jest z podejścia opartego na technologii i innowacji, które ma na celu ułatwienie codziennego życia swoim klientom oraz wspieranie zielonej transformacji energetycznej. Oferta banku skierowana jest w szczególności do osób z nowoczesnym podejściem do życia, którzy oczekują przejrzystych rozwiązań finansowych oraz prostych procedur. Bank nie tylko oferuje kompleksową obsługę finansową, ale również prężnie działa na gruncie CSR, wspierając młodych i obiecujących artystów ze świata kultury w programie VeloTalent.

Bardzo cieszy nas, że możemy wesprzeć relatywnie nowy, ale już bardzo znaczący podmiot na polskim rynku bankowym. Ta świeżość połączona z innowacyjnością i dbałością o takie wartości jak ekologia są świetną podstawą do budowania strategii dla trzech głównych platform social media marki. Zależy nam, aby komunikacja VeloBanku podkreślała odpowiednie atuty tej marki w odmiennych środowiskach, jakimi są Facebook, Instagram i LinkedIn. Chcemy też stanowić wzorową pierwszą linię wsparcia dla klientów tego banku – mówi Krzysztof Sarosiek, strategy & creative manager w Jump Group.

Budujemy Świat Bardziej Velo w trybie extra Agile i dlatego potrzebowaliśmy agencji, która, nomen omen, «wskoczy» do naszego pędzącego pociągu Velo, zrozumie nasze potrzeby oraz fintechowe DNA marki i przełoży na wartościowy kontent. Rosnące zaangażowanie naszej społeczności jest dla mnie najlepszym potwierdzeniem tego, że wybór Jump Group był w punkt” – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor departamentu marketingu VeloBanku.

Agencja Jump została wybrana w drodze przetargu. Pierwsze wspólne działania VeloBank i Jump Group zostały uruchomione już w sierpniu 2023.