ENGIE Polska wybiera Good One PR do obsługi komunikacyjnej. W ramach projektu agencja odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz pozycjonowanie i wzmocnienie wizerunku marki w mediach zewnętrznych. Współpraca rozpoczęła się z początkiem bieżącego roku.
ENGIE Polska to grupa sześciu wyspecjalizowanych spółek, które dostarczają nowoczesne rozwiązania energetyczne dla miast, samorządów, przemysłu oraz sektora nieruchomości. Firma, działając na polskim rynku od lat 90., stale rozwija swoje usługi, koncentrując się na rozwiązaniach dekarbonizacyjnych, efektywności energetycznej, odnawialnych źródłach energii oraz produkcji i dystrybucji ciepła.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie grupy oraz jej ekspertów w mediach. Partnerstwo uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej, a także wsparcie przy organizacji dedykowanych wydarzeń dla poszczególnych linii biznesowych. Działania te mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, skuteczne komunikowanie jej kluczowych projektów oraz pozyskanie i umocnienie relacji z klientami korporacyjnymi, zwłaszcza z sektora przemysłowego i nieruchomości.
– Rozpoczęcie współpracy z Good One PR to ważny krok w dalszym rozwoju strategii PR i komunikacji grupy ENGIE w Polsce na polskim rynku. Doceniamy doświadczenie agencji w branży energetycznej oraz jej umiejętność dopasowania strategii do specyfiki naszej grupy. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą nam skutecznie podkreślić nasze zaangażowanie w rozwój zrównoważonych rozwiązań energetycznych oraz wzmocnić relacje z kluczowymi partnerami – mówi Magdalena Jaromińska, kierownik ds. komunikacji, ENGIE Polska.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół B2B w składzie: Michał Zębik, senior account manager i Klaudia Klimek, account executive. Za kompleksową obsługę komunikacyjną w mediach społecznościowych odpowiada zespół agencji Social Lama kierowany przez Annę Ozgę, senior social media manager. Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu. Obie agencje należą do niezależnej grupy marketingowej Good One, obecnej na polskim rynku od 2009 roku.