Agencja GONG uruchamia kompleksową obsługę konkursów konsumenckich wspieraną przez AI

Organizacja konkursów konsumenckich wiąże się z wieloma wyzwaniami takimi jak moderacja i ocena zgłoszeń, weryfikacja dowodów zakupu czy obsługa prawna, przechowywanie danych osobowych i kontakt ze zwycięzcami. GONG (Group One), agencja kreatywna, która od lat wdraża autorskie rozwiązania AI w kampaniach reklamowych i organizuje aktywacje konsumenckie, wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, uruchamiając konkursy.AI – usługę stworzoną z myślą o markach organizujących konkursy w kanałach digital.

Konkursy.AI to gotowa usługa typu „plug & play”, która obejmuje system do przyjmowania zgłoszeń i panel jurorski, automatyczną weryfikację paragonów, generator zgłoszeń konkursowych, automatyzację kontaktu ze zwycięzcami oraz bezpieczne przechowywanie danych i obsługę prawną.

Nowością jest Paragonator – narzędzie AI do weryfikacji paragonów, umożliwiające natychmiastową ocenę zgłoszeń. Zostało ono już wdrożone w kampanii dla marki Familijne. Kolejną innowacją jest Generator zgłoszeń, pozwalający konsumentom tworzyć kreatywne zgłoszenia konkursowe za pomocą kilku kliknięć.

Usługa konkursy.AI działa zgodnie z wymaganiami RODO oraz jest wspierana przez doświadczony zespół specjalistów, który zrealizował kilkadziesiąt konkursów dla największych klientów, takich jak Kompania Piwowarska, ING czy Castorama, a także przez dedykowany zespół prawny dbający o zgodność z obowiązującymi regulacjami.

Marki doskonale wiedzą, że aktywacje konkursowe skutecznie budują zaangażowanie i sprzedaż. Dotychczas ich organizacja była jednak czasochłonna i obciążona wieloma operacyjnymi wyzwaniami. Dzięki wykorzystaniu AI najbardziej żmudne elementy tego procesu można dziś ograniczyć do minimum – mówi Michał Bucholc, chief creative & technology officer w GONG.