Na czele nowej marki, zajmującej się kompleksową realizacją materiałów filmowych, stanęła doświadczona producentka Karolina Skwarek-Michałowska.
– Nadszedł już czas, by uniezależnić się i ubiegać o zewnętrzne budżety – mówi Karolina Skwarek-Michałowska. – Kręcimy reklamy, które sprzedają idee, promują usługi i produkty. Cieszę się, że będziemy wraz z zespołem pracować na swoją marką – podkreśla nowa szefowa GoldenProduction.
– Jako GoldenSubmarine potrzebowaliśmy studia, które rozumie postdigitalowe czasy, gdzie nie tylko internet, ale i wideo są wszechobecne. Teraz to będzie możliwe – dodaje Marta Krysik, wiceprezeska GoldenSubmarine.
Budowa GoldenProduction to konsekwencja strategicznego rozwoju obszaru wideo i foto w agencji, który rozpoczął się 3 lata temu – wtedy właśnie Karolina Skwarek-Michałowska dołączyła do GoldenSubmarine. Pod jej okiem, na licznych planach zdjęciowych, powstawały materiały filmowe dla takich klientów jak NIVEA, LEGO, Grycan, E.Wedel, CEDC, Bionorica czy Intersnack.