Agata Szalińska dołączyła do działu kreacji w Soul & Mind

fot. mat. prasowe

Agencja Soul & Mind wzmacnia dział graficzny. Do zespołu dołączyła Agata Szalińska, która objęła stanowisko senior art director. Wnosi ona do Agencji blisko 20-letnie doświadczenie w pracy kreatywnej i bogate portfolio projektów realizowanych dla znanych marek.

Przed dołączeniem do Soul & Mind Agata Szalińska pracowała jako Art Director w Focus Nation. Wcześniej związana była m.in. z agencjami FENO, Bluecloud Interactive oraz IQ Marketing, gdzie odpowiadała za projekty graficzne i nadzór kreatywny dla takich marek jak: E.ON, Smakowita, Gynoxin, Oleje Kujawski, Prince Polo, Milka, czy Jacobs. Współtworzyła kampanie digitalowe, video i konkursowe, realizowała projekty KV, brandbooki i komunikację wizualną w mediach społecznościowych. Odpowiadała również za koordynację pracy zespołów graficznych i uczestniczyła w licznych przetargach.

W Soul & Mind Agata Szalińska będzie wspierać zespół kreacji w tworzeniu konceptów kreatywnych, nadzorze nad produkcją materiałów oraz rozwijaniu wizualnej warstwy projektów dla klientów agencji.

Agata łączy strategiczne myślenie z ogromną kreatywnością i perfekcyjnym warsztatem graficznym. Jej doświadczenie w pracy z dużymi markami i umiejętność prowadzenia złożonych projektów są dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Maciej Zaremba, CEO Soul & Mind Brand Design.