Do agencji Cheil dołączyła Agata Piotrowska, która objęła stanowisko campaign development team head.
Agata Piotrowska będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu nowego biznesu i kampanii. Wraz z Przemysławem Puchalskim, creative & strategy directorem Cheil, będzie prowadzić działania skupiające się na dywersyfikacji portfela klientów agencji, synergii i wzmocnieniu obecnych usług oraz rozwoju nowych kierunków biznesowych. Wszystko w ramach nowo powstałej wewnętrznej struktury CSC (creative & strategy & campaign development).
Agata Piotrowska pracowała wcześniej w takich agencjach, jak Saatchi&Saatchi, Havas, Feeders, Plej, Artegence, OS3 i Isobar. Wszechstronne doświadczenie zdobyła przy realizacji projektów dla międzynarodowych i polskich klientów, m.in: Unilever (Knorr), Absolut, Henkel, Toyota, Novartis, Peugeot, Ferrero, Answear, BNP Paribas, Volkswagen, Cinema City, Pizza Hut, OFF Festival oraz Maspex.