Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako head of creative team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group.
Palmowska zyskała doświadczenie w wielu agencjach, takich jak londyński oddział Hogarth, Dentsu, K2, Altavia Kamikaze, Artegence, Cheil oraz Plej. Pracowała dla kluczowych marek zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, w tym Play, Samsung, Shell, IKEA, Coca-Cola, Volkswagen, Volvo, Adidas, Microsoft oraz Unilever. Jej prace były wielokrotnie doceniane na festiwalach reklamowych, zdobywając kilkadziesiąt nagród, w tym KTR, Effie, Mixx Awards Europe, Golden Arrow oraz MP Awards. Dodatkowo, Agata trzykrotnie znalazła się na shortliście Cannes Lions. Zasiadała również w jury międzynarodowego konkursu w Korei – Mad Stars w 2023 i 2024 roku.
Ponadto ekspertka dzieli się swoją wiedzą z doświadczonymi profesjonalistami, aby branża mogła zyskać kolejnych wykwalifikowanych liderów. Jako wykładowczyni kursu o zarządzaniu zespołem dla przyszłych dyrektorów kreatywnych w szkole SKVOT, inspiruje i rozwija uczestników, przygotowując ich do skutecznego kierowania zespołami w branży kreatywnej.
— Dołączenie do Great Minds to dla mnie ambitny krok w kierunku tworzenia komunikacji, która nie tylko przyciąga uwagę, ale również buduje trwałe relacje i wnosi realną wartość. Wierzę, że w erze AI i dynamicznych zmian kulturowych, najważniejsze są odwaga, empatia i autentyczność. Chcę rozwijać dział kreacji jako przestrzeń, gdzie technologia wspiera, ale to człowiek nadaje sens — mówi Agata Palmowska.