Agata Matuszak objęła stanowisko account managerki w Cityboard Digital

fot. mat. prasowe

Cityboard Digital rozbudowuje swoje struktury. Do zespołu agencji dołączyła Agata Matuszak, która objęła stanowisko account managerki.

Agata Matuszak ma za sobą dwa lata doświadczenia w obszarze planowania strategicznego i marketingu. Współpracowała z markami z grupy Good One, takimi jak Good One PR, Social Lama i SeoFly. W tym czasie zajmowała się zarządzaniem projektami, projektowaniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych oraz rozwijaniem kampanii marketingowych. Wśród klientów, z którymi dotychczas współpracowała, znajdują się przedstawiciele branż retail, FMCG, motoryzacyjnej i logistycznej.

Nowa account managerka Cityboard Digital ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie specjalizowała się w międzynarodowych stosunkach gospodarczych. Stopień magistra zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim, na kierunku zarządzanie.

Rozbudowujemy nasze siły sprzedażowe w odpowiedzi na rosnącą liczbę klientów w naszym portfelu. Zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi oraz dostarczaniu skutecznych rozwiązań reklamowych. Dołączenie Agaty do naszego zespołu pozwoli nam wzmocnić relacje z klientami i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby – komentuje Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.