Agencja marketingowa Advalue została wyróżniona tytułem „Dobroczyńca Roku 2025” w kategorii „Pomoc społeczna i charytatywna”. Nagrodę przyznano w ramach konkursu organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która od ponad 25 lat promuje firmy zaangażowane społecznie i wspierające działania NGO.
Kapituła konkursu doceniła strategiczne partnerstwo Advalue z Federacją Polskich Banków Żywności, które przełożyło się na mierzalne rezultaty. Agencja zapewniła kompleksowe wsparcie komunikacyjne i marketingowe, obejmujące opracowanie nowej strategii marki, przygotowanie koncepcji kreatywnych oraz realizację kluczowych kampanii – m.in. promujących przekazanie 1,5% podatku i świąteczne zbiórki żywności.
– Zintegrowane działania przyniosły konkretne efekty, zarówno w zakresie skuteczności pozyskiwania funduszy, jak i budowania silnej, spójnej marki społecznej Banków Żywności – mówi Anna Lewicka, CEO Advalue Engaged. – Istotnym efektem działań było także znaczące zwiększenie obecności Banków Żywności w mediach oraz przestrzeni publicznej, rozwój nowej identyfikacji wizualnej i wdrożenie spójnej strategii marki – dodaje.
Norbert Konarzewski, dyrektor biura Federacji Polskich Banków Żywności docenia wieloletnią współpracę z Advalue, która przekłada się na rozwój całej organizacji. – W szczególności strategiczne podejście do działań komunikacyjnych i wizerunkowych, konsekwentnie umacniające naszą markę w oczach społeczeństwa i firm. Gratulujemy nagrody – jest całkowicie zasłużona – mówi Norbert Konarzewski.
Dobroczyńca Roku – konkurs, który promuje odpowiedzialny biznes
Kapituła tegorocznej, 27. edycji Konkursu „Dobroczyńca Roku”, składała się z uznanych ekspertów reprezentujących różne sektory życia publicznego, którzy wspólnie oceniali zgłoszenia i wyłonili laureatów. Wśród członków Kapituły znaleźli się m.in.: Anna Potocka-Domin, pełnomocniczka Business Centre Club ds. społecznych, związana również z Fundacją Kobiety Inspirują; Kamil Wyszkowski, dyrektor wykonawczy UN Global Compact Network Poland; Jerzy Koźmiński, prezes Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności; oraz Maria Krawczyńska-Kaczmarek, członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
– Wyróżnienie w konkursie „Dobroczyńca roku 2025” ma dla mnie wyjątkowe znaczenie, również dlatego, że przyznała je Kapituła złożona z osób, które cenię i szanuję. Nagroda jest dowodem na to, że działania z obszaru marketingu i komunikacji mogą realnie zmieniać świat na lepsze. Jako agencja doceniamy wszystkie branżowe wyróżnienia, ale to uhonorowanie – ze strony społecznej – jest dla mnie szczególnie ważne – podkreśla Anna Lewicka.