Admitad wprowadza darmowy program certyfikacyjny poświęcony afiliacji dla agencji reklamowych

fot. unsplash.com/@lycs

Admitad, jedna z największych światowych sieci afiliacyjnych, stworzyła certyfikowane szkolenie z marketingu afiliacyjnego przeznaczone dla agencji reklamowych. Bezpłatny program szkoleniowy ma zwiększyć kompetencje uczestników w obsłudze tego rosnącego sektora marketingu, który na świecie osiągnął wartość już prawie 16 miliardów dolarów.

Z programu mogą skorzystać agencje dowolnej wielkości i działające w dowolnej branży związanej z marketingiem i reklamą, jak np. marketing cyfrowy, PR, influencer marketing, media buying, czy działania kreatywne. Certyfikat jest darmowy, ale musi być odnawiany co roku, aby dać gwarancję, że jego posiadacze są na bieżąco z trendami w afiliacji.

Aby otrzymać dostęp do szkolenia, chętne agencje muszą wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie Admitad. W pierwszym roku działania programu firma zamierza certyfikować od 40 do 50 osób z partnerskich agencji w Polsce.

Agencjom reklamowym czasem trudno rozszerzyć działalność na nowe obszary rynku przez brak specjalistycznej wiedzy w swoich zespołach. Dlatego Admitad stworzył obszerne certyfikowane szkolenie z marketingu afiliacyjnego jako skutecznego kanału generowania przychodów i realizacji celów nałożonych przez klientów. Menedżerowie agencji dowiedzą się, jak uruchamiać i prowadzić skuteczne programy partnerskie dla swoich klientów, odkrywać nowe modele biznesowe i możliwości monetyzacji tego kanału marketingu oraz najbardziej odpowiednie źródła ruchu i sprzedaży – mówi Anna Datsiuk, head of Admitad Polska.

Certyfikat wydany przez Admitad ma potwierdzić kompetencje agencji na ciągle rosnącym rynku marketingu afiliacyjnego. Według ostrożnych szacunków, światowe wydatki na marketing afiliacyjny osiągnęły w 2023 roku 14,4 miliarda dolarów, a w tym roku przekroczą 15,7 miliarda dolarów. W obliczu ostrej konkurencji i rosnącego zapotrzebowania klientów na działania z obszaru performance marketingu certyfikat poświadczający kompetencje pracowników agencji, wydany przez liderów branży afiliacyjnej, może zapewnić niezbędną przewagę.

Sieć afiliacyjna Admitad skupia ponad 100 tys. wydawców, którzy generują roczną sprzedaż o wartości ponad 100 mln dolarów dla ponad 2 tys. światowych marek. Admitad obdarzyli swoim zaufaniem tacy klienci jak Samsung, Nike, Lenovo, AliExpress, Allegro, Shein, Opera, Newsweek, Acer i wiele innych.