MarTech Breakthrough, międzynarodowa organizacja zajmująca się analizą rynku, która wyróżnia najbardziej innowacyjne firmy, technologie i produkty w obszarze marketingu, sprzedaży i reklamy, ogłosiła zwycięzców 8. edycji prestiżowego konkursu MarTech Breakthrough Awards. Lauretem kategorii „Best ID-less Marketing Platform” jest Adlook – globalny dostawca usług AdTech specjalizujący się w docieraniu do odbiorców online i w środowisku CTV (Connected TV).
Program MarTech Breakthrough Awards wyróżnia liderów i innowatorów w branży technologii marketingowej, sprzedażowej i reklamowej. Od automatyzacji marketingu i customer experience, przez AdTech, SalesTech, performance marketing, RevOps, analitykę, content marketing i wiele więcej – od prawie dekady nagrody te honorują przełomowe rozwiązania w całym ekosystemie MarTech. Tegoroczna edycja przyciągnęła tysiące zgłoszeń od firm z ponad 15 krajów, pokazując globalną skalę zmian i dynamikę rozwoju sektora.
– Adlook nie podąża za zmianami, Adlook je kreuje – komentuje Steve Johansson, dyrektor zarządzający MarTech Breakthrough. – W czasie, gdy branża reklamowa próbuje ratować modele oparte na śledzeniu użytkowników, Adlook proponuje coś zupełnie innego: platformę stworzoną od podstaw, która działa bez jakichkolwiek identyfikatorów czy cookies. Mimo to, zapewnia wysoką skuteczność i trafność kampanii. To dowód, że reklama może być efektywna, nie naruszając prywatności odbiorców. Z dumą przyznajemy Adlook tytuł Best ID-less Marketing Platform – podkreśla.
– Odchodzenie od danych identyfikujących użytkowników to nie jest odległa perspektywa. To rzeczywistość, w której już dziś funkcjonujemy – mówi Kuba Kossut, globalny CEO Adlook. –Nadal jednak zbyt duża część branży próbuje dostosowywać przestarzałe systemy do nowych warunków. My obraliśmy inną drogę. Zbudowaliśmy platformę od podstaw, eliminując podstawowe problemy związane z targetowaniem i jakością i mediów, bez polegania na danych osobowych. Ta nagroda to dowód na to, że reklama zgodna z zasadami prywatności nie tylko działa, ale może przynosić wymierne efekty biznesowe. Transparentnie i z szacunkiem dla odbiorcy – dodaje.