Adlook i smartclip łączą siły

Adlook, platforma wspierająca rozwój brandów dzięki rozwiązaniom AI i automatyzacji działań reklamowych, ogłasza integrację ze smartclip – spółką AdTech należącą do RTL Group i będącą jednym z wiodących dostawców technologii reklamowej w Europie. Dzięki tej współpracy reklamodawcy i agencje współpracujące z Adlook zyskują możliwość bezpośredniego uruchamiania kampanii w środowisku premium Connected TV (CTV), Addressable TV (ATV) oraz online video, oferowanym przez smartclip.

Połączenie platformy Adlook, opartej na sztucznej inteligencji i nastawionej na mierzalne rezultaty, z SSP smartx, czyli rozwiązaniem smartclip przeznaczonym dla nadawców telewizyjnych, umożliwia markom dostęp do najwyższej jakości europejskich zasobów CTV, wzbogaconych o technologie pomiaru uwagi oraz narzędzia wspierające zrównoważony rozwój. Dzięki unikalnej technologii Adlook, która służy do przetwarzania i aktywacji sygnałów bidstream w środowisku CTV, reklamodawcy mogą precyzyjniej docierać do swoich grup docelowych oraz śledzić wyniki kampanii w oparciu o przejrzyste raportowanie.

Reklamodawcy zyskują możliwość optymalizacji kampanii w sposób, który przekłada się na realne zaangażowanie odbiorców i widoczne efekty marketingowe, z zachowaniem pełnej zgodności z regulacjami dotyczącymi prywatności. Właśnie w tym kontekście technologia smartclip, działająca niezależnie od identyfikatorów użytkowników, wykorzystuje deep-learning, by zwiększać skuteczność reklam i wspierać marki w dostosowywaniu się do szybko zmieniającego się świata cyfrowego.

CTV to dziś jedno z najważniejszych narzędzi budowania marki. Ale żeby naprawdę działało, potrzebujemy czegoś więcej niż tylko wyświetleń. W Adlook wykorzystujemy rozwiązania oparte o AI, by kampanie reklamowe trafiały tam, gdzie widzowie naprawdę skupiają uwagę. Wszystko po to, by reklamodawcy mogli osiągać mierzalne zaangażowanie i konkretne rezultaty biznesowe. Partnerstwo ze smartclip daje naszym klientom dostęp do najlepszych zasobów nadawców w Europie i wyznacza nowy standard w reklamie programmatic nastawionej na efekty – mówi  Viktor Zawadzki, VP platform partnerships w Adlook.

Wchodzimy w erę rozproszonych tożsamości, coraz bardziej rygorystycznych regulacji dotyczących prywatności oraz dominacji First-Party Data jako najcenniejszego zasobu
w środowisku reklamowym. smartclip konsekwentnie wspiera otwarty i przejrzysty ekosystem europejskiej reklamy TV. Integracja z Adlook poszerza możliwości po stronie kupujących, umożliwiając naszym partnerom, zarówno nadawcom, jak i wydawcom, skuteczniejsze łączenie zasobów premium z nowymi źródłami popytu. Na każdym etapie procesu dbamy o to, aby sygnały od wydawców były traktowane z należytą starannością i nie były wykorzystywane w sposób nieuprawniony. Dane są wykorzystywane świadomie i odpowiedzialnie, a ich aktywacja odbywa się z poszanowaniem źródła, a nie poprzez bezrefleksyjne pozyskiwanie
– mówi Gloria Eichler, chief product officer w smartclip.