Adi Halfin dołączyła do rostera twórców DOBRO 

fot. mat. prasowe

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to nie tylko szansa na wzbogacenie oferty studia, ale także na realizację innowacyjnych projektów reklamowych i filmowych, które mogą zrewolucjonizować polską branżę kreatywną.

Adi Halfin to wielokrotnie nagradzana reżyserka i scenarzystka, której portfolio pełne jest filmów tanecznych, opartych na wysmakowanej, dynamicznej choreografii. Jej umiejętność pracy z muzyką zachwyca cały świat, o czym świadczą nagrody takie jak Best Commercial i Best Inspirational na LA Film Awards czy Best Short na San Francisco Dance Film Festival. Oprócz zajmowania się reżyserią, Adi uczy produkcji i reżyserii w szkołach filmowych oraz prowadzi warsztaty taneczno-filmowe w Europie, USA, Chinach, Ameryce Południowej i Izraelu. Obecnie pracuje nad swoim pierwszym filmem pełnometrażowym.  

Po wspólnym zaangażowaniu w dwie kampanie dla McDonald’s, Adi wybrała DOBRO jako swój kreatywny dom w Polsce. Jak sama mówi, „DOBRO to zespół, który nie tylko dostarcza najwyższej jakości produkcje, ale sprawia, że proces twórczy jest przyjemny i kameralny.”  

DOBRO, będące częścią grupy Platige Image, to studio kreatywne, którego zespół z pasją stawia na innowacyjność, odpowiedzialność i zaufanie, ale kluczem jest ich zamiłowanie do tworzenia rzeczy na najwyższym poziomie. Kreatywność i profesjonalizm DOBRO zostało wielokrotnie nagrodzone, między innymi nominacją do Oscara za krótkometrażowy film „Sukienka” w 2022 roku, a także tytułem drugiego najlepszego domu produkcyjnego Klubu Twórców Reklamy w latach 2021 i 2024.  

– Współpraca z Adi Halfin otwiera nowy rozdział w DOBRO, który przyniesie świeże i innowacyjne projekty, redefiniujące standardy w produkcji filmowej. Dzięki połączeniu wizji artystycznej Adi i doświadczeniu naszego zespołu, każdy kolejny realizowany wspólnie projekt będzie mieć potencjał, by zdefiniować na nowo możliwości produkcji i wyznaczania nowego poziomu kreatywności oraz artystycznych standardów w filmie i reklamie – podsumowuje Piotr Sójka, head of production i executive producer w DOBRO.