Adam Niesterok został nowym dyrektorem sprzedaży w Kraft Heinz Polska

fot. mat. prasowe

Z początkiem listopada 2025 roku Adam Niesterok objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Kraft Heinz Polska, właściciela marek Heinz i Pudliszki. W swojej nowej roli Niesterok będzie odpowiedzialny między innymi za tworzenie oraz wdrażanie strategii sprzedaży, optymalizację procesów dystrybucji i wzmocnienie relacji z kluczowymi partnerami.

Adam Niesterok wnosi do Kraft Heinz Polska ponad 25 lat doświadczenia zdobytego w firmach FMCG. Jego ścieżka zawodowa obejmowała różnorodne role, w których zdobył wszechstronną wiedzę i umiejętności w zakresie przywództwa, zarządzania zespołem oraz rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. W trakcie swojej kariery Niesterok pracował między innymi dla Coca-Cola HBC, CEDC International, JUUL LABS czy Polskiej Grupy Farmaceutycznej. Do Kraft Heinz przyszedł z FoodWell, gdzie również pełnił funkcję dyrektora sprzedaży.

Cieszę się, że Adam dołączył do Kraft Heinz Polska. Jako doświadczony ekspert z sektora FMCG, wnosi ze sobą ogromną wiedzę i umiejętności, które będą niezwykle cennym wsparciem w realizacji naszych celów. Jestem pewien, że dzięki jego perspektywie, będziemy mogli szybciej i efektywniej reagować na wyzwania rynkowe – powiedział Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz Polska.

W swojej nowej roli Adam Niesterok zamierza koncentrować się na rozwijaniu potencjału pracowników oraz budowaniu zespołów, które jak sam mówi – „nie boją się celować powyżej oczekiwań”. Niesterok podkreśla także, że jego osobista filozofia, zgodnie z którą wiele rzeczy jest możliwych dzięki determinacji, znajdzie odzwierciedlenie w realizacji celów biznesowych Kraft Heinz.

Produkty Kraft Heinz towarzyszyły mi od dzieciństwa, dlatego z ogromną energią i dumą dołączam do tej organizacji, podejmując nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Dla mnie to przede wszystkim możliwość współtworzenia przyszłości kultowych marek, jakimi są Heinz i Pudliszki. Wierzę, że razem z zespołem możemy osiągnąć ambitne cele i wspólnie umacniać naszą pozycję na polskim rynku – powiedział Adam Niesterok, nowy dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.

Zespół Kraft Heinz Polska wita Adama w organizacji i życzy mu sukcesów oraz osobistego spełnienia w nowej roli.