Adam Kręgielewski stanął na czele działu concept development w Labconie

Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział concept development, którego celem jest zwiększenie innowacyjności oferowanych rozwiązań oraz wypracowanie nowej oferty kreatywnej agencji. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski – head of concept & innovation.

Labcon to agencja, która na co dzień łączy, sprawdza, wdraża i wykorzystuje innowacje w komunikacji do wzbogacania doświadczeń kreowanych na styku marek i konsumentów. Stworzenie działu concept development ma pomóc w zarządzaniu kompetencjami i talentami wewnątrz zespołów koncepcyjnych firmy. Zespoły strategii, kreacji i creative production operacyjnie zarządzane są przez team leaderów raportujących do Adama Kręgielewskiego.

Dzięki silnej współpracy ze spółkami mediowymi Group One agencja Labcon dysponuje nie tylko szerokimi kompetencjami kreatywnymi, ale i wiedzą oraz know-how z zakresu mediów. Wzmocnienie roli Adama Kręgielewskiego jako head of concept & innovation w strukturze agencji Labcon ma na celu rozbudowę produktów tworzonych z wykorzystaniem silnej integracji z mediami, a także projektowanie rozwiązań w zgodzie z ideą Relevant Stories — wykorzystując maksymalny potencjał wszystkich nośników komunikacji.

Synergia między zespołami strategii, kreacji oraz creative production wzmocni pozycję Labconu jako agencji posiadającej najlepszy mix kompetencji komunikacyjnych na polskim rynku. Wierzę, że Adam dzięki swojej wiedzy i wyczuciu branży reklamowej wyniesie dział Concept Development na nowy jeszcze wyższy poziom. Od zawsze w jego pracy innowacyjność i kreatywność jest silnie powiązana ze strategią, a strategia bazuje na zrozumieniu procesów kreatywnych – powiedział Marta Łysiak, managing director, Labcon

Decyzja o integracji zespołów koncepcyjnych to kolejny krok po niedawno powołanym dziale Advocacy pozwalający na optymalne wykorzystanie kompetencji agencji oraz zaplecza całej grupy marketingowo-technologicznej Group One.

Cieszę się, że w nowej roli w jeszcze większym stopniu będę mógł kształtować nasze podejście do tworzenia komunikacji. Chcemy, aby historie opowiadane w naszych kampaniach zapadały w pamięć i niosły się dalej. A w zmieniającym się świecie digitalu właściwą drogą do realizacji tej wizji jest ciągłe poszukiwanie innowacji w projektach, które realizujemy. Wierzę, że utworzenie działu Concept Development pozwoli nam lepiej zintegrować nasze kompetencje koncepcyjne i w pełni wykorzystać potencjał kreatywny wszystkich naszych zespołów – powiedział Adam Kręgielewski, head of concept & innovation, Labcon.

Na czele nowego działu Koncepcyjnego stoi Adam Kręgielewski, który przez ostatnie 3 lata w Labcon pełnił funkcję head of strategy & social media, odpowiadając za tworzenie odważnych rozwiązań strategicznych oraz nieszablonowych działań w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował jako strateg m.in. w 180heartbeats+Jung v.Mat. Projekty, które współtworzył zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. W 2022 i 2023 roku był jurorem konkursu IAB Mixx Awards, a w 2022 roku konkursu Young Creatives. Od 2023 roku jest członkiem Komitetu Organizacyjnego konkursu Innovation (SAR). Jest także prelegentem na konferencjach marketingowych (m.in. Forum IAB 2024 i 2023, Digital Masters Meetup). W 2019 roku zwyciężył w polskiej edycji konkursu Young Creatives.