Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział concept development, którego celem jest zwiększenie innowacyjności oferowanych rozwiązań oraz wypracowanie nowej oferty kreatywnej agencji. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski – head of concept & innovation.
Labcon to agencja, która na co dzień łączy, sprawdza, wdraża i wykorzystuje innowacje w komunikacji do wzbogacania doświadczeń kreowanych na styku marek i konsumentów. Stworzenie działu concept development ma pomóc w zarządzaniu kompetencjami i talentami wewnątrz zespołów koncepcyjnych firmy. Zespoły strategii, kreacji i creative production operacyjnie zarządzane są przez team leaderów raportujących do Adama Kręgielewskiego.
Dzięki silnej współpracy ze spółkami mediowymi Group One agencja Labcon dysponuje nie tylko szerokimi kompetencjami kreatywnymi, ale i wiedzą oraz know-how z zakresu mediów. Wzmocnienie roli Adama Kręgielewskiego jako head of concept & innovation w strukturze agencji Labcon ma na celu rozbudowę produktów tworzonych z wykorzystaniem silnej integracji z mediami, a także projektowanie rozwiązań w zgodzie z ideą Relevant Stories — wykorzystując maksymalny potencjał wszystkich nośników komunikacji.
– Synergia między zespołami strategii, kreacji oraz creative production wzmocni pozycję Labconu jako agencji posiadającej najlepszy mix kompetencji komunikacyjnych na polskim rynku. Wierzę, że Adam dzięki swojej wiedzy i wyczuciu branży reklamowej wyniesie dział Concept Development na nowy jeszcze wyższy poziom. Od zawsze w jego pracy innowacyjność i kreatywność jest silnie powiązana ze strategią, a strategia bazuje na zrozumieniu procesów kreatywnych – powiedział Marta Łysiak, managing director, Labcon
Decyzja o integracji zespołów koncepcyjnych to kolejny krok po niedawno powołanym dziale Advocacy pozwalający na optymalne wykorzystanie kompetencji agencji oraz zaplecza całej grupy marketingowo-technologicznej Group One.
– Cieszę się, że w nowej roli w jeszcze większym stopniu będę mógł kształtować nasze podejście do tworzenia komunikacji. Chcemy, aby historie opowiadane w naszych kampaniach zapadały w pamięć i niosły się dalej. A w zmieniającym się świecie digitalu właściwą drogą do realizacji tej wizji jest ciągłe poszukiwanie innowacji w projektach, które realizujemy. Wierzę, że utworzenie działu Concept Development pozwoli nam lepiej zintegrować nasze kompetencje koncepcyjne i w pełni wykorzystać potencjał kreatywny wszystkich naszych zespołów – powiedział Adam Kręgielewski, head of concept & innovation, Labcon.
Na czele nowego działu Koncepcyjnego stoi Adam Kręgielewski, który przez ostatnie 3 lata w Labcon pełnił funkcję head of strategy & social media, odpowiadając za tworzenie odważnych rozwiązań strategicznych oraz nieszablonowych działań w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował jako strateg m.in. w 180heartbeats+Jung v.Mat. Projekty, które współtworzył zdobywały nagrody na wielu konkursach reklamowych w Polsce i na świecie. W 2022 i 2023 roku był jurorem konkursu IAB Mixx Awards, a w 2022 roku konkursu Young Creatives. Od 2023 roku jest członkiem Komitetu Organizacyjnego konkursu Innovation (SAR). Jest także prelegentem na konferencjach marketingowych (m.in. Forum IAB 2024 i 2023, Digital Masters Meetup). W 2019 roku zwyciężył w polskiej edycji konkursu Young Creatives.