Do grona członków IAA Polska dołączyło kolejnych pięć organizacji. Kurię mediów wzmocnią ABi Media Holdings Sp. z o.o., Bauer Media Outdoor Poland, CANAL+ Polska i Retail Media Nanovo, a kurię marketerów – PayPo.
– Z ogromną satysfakcją witamy aż pięć nowych organizacji w IAA Polska. To dla nas nie tylko dowód zaufania, ale i ważne wzmocnienie głosu naszego stowarzyszenia. Teraz z jeszcze większą siłą i jeszcze skuteczniej możemy działać na rzecz rozwoju branży – bo prawdziwa siła tkwi we współpracy – podkreśla Jerzy Minorczyk, członek zarządu IAA Polska.
ABi Media Holdings Sp. z o.o. jest właścicielem nowoczesnych ekranów wielkoformatowych DOOH, docierających do ponad 1 mln widzów dziennie, oraz wydawcą baz danych obejmujących ponad 6 mln rekordów B2C i blisko 3 mln B2B, wykorzystywanych w działaniach e-mailingowych, SMS, MMS, IVR czy CC. Spółka łączy technologię, kanały reklamowe i dane z innowacyjnymi formatami komunikacji, wspierając marketerów w skutecznej komunikacji, budowaniu rozpoznawalności marek oraz zwiększaniu ruchu klientów do punktów sprzedaży stacjonarnej dzięki kampaniom footfall, uzupełniającym działania e-commerce.
Bauer Media Outdoor Poland, część Grupy Bauer Media, to nowoczesny wydawca reklamy zewnętrznej (Out of Home) w Polsce. Oferuje kompleksowe portfolio obejmujące formaty klasyczne, ekrany cyfrowe, reklamę w środkach transportu oraz na lotniskach. Firma jako pionier Digital OOH na polskim rynku łączy szeroką sieć nośników (4870 powierzchni klasycznych, 825 ekranów cyfrowych w 16 aglomeracjach) z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i podejściem data-driven. Zapewnia pełne wsparcie kampanii – od planowania po analizę wyników – osiągając 77% tygodniowego zasięgu wśród mieszkańców dużych miast. Bauer Media Outdoor to lider programmatic OOH, rozwijający zaawansowane produkty Data&Tech i oparty na silnych partnerstwach technologicznych oraz biznesowych.
CANAL+ to serwis streamingowy oraz nadawca kanałów telewizyjnych i największy dystrybutor pakietów płatnej telewizji w Polsce od 30 lat obecny na rodzimym rynku. Tu najlepsze seriale i wielki sport walczą o uwagę widza. CANAL+ Polska jest domem dla takich dziedzin sportu jak piłka nożna, żużel, MMA, tenis, koszykówka. W serwisie i na antenach można oglądać mecze UEFA Champions League, PKO BP Ekstraklasa, LaLiga EA Sports, Premier League, WTA oraz starcia fighterów KSW. W portfolio CANAL+ znajdują się takie polskie seriale oryginalne jak m.in. The Office PL, Emigracja XD, Belfer, Minuta Ciszy, Prosta Sprawa, Żmijowisko, Król czy produkowane i koprodukowane filmy jak np. Chłopi, Zielona granica, O psie, który jeździł koleją, Ida, Zimna Wojna, Pianista, Kiler, Chłopaki nie płaczą, Dług. Nowoczesna oferta zawiera poza prestiżowymi wydarzeniami sportowymi i premierami także produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie i programy dla dzieci.
PayPo to lider usług BNPL (Buy now, pay later) w Polsce. Z PayPo klienci mogą zrobić zakupy już dzisiaj, a zapłacić za nie wygodnie w późniejszym terminie. Z usług firmy korzysta już ponad 2 mln klientów w Polsce, dla których to coś więcej niż metoda płatności, ale sposób na pewne, mądre i udane zakupy. Płatności PayPo zostały wdrożone przez prawie 40 tys. sklepów internetowych z różnych branż – m.in. fashion, beauty, elektronika, książki, zabawki, dom, biżuteria, dziecko itd. Dodatkowo dzięki wprowadzeniu na rynek karty PayPo, płatności odroczone stały się w Polsce dostępne na szeroką skalę. Z kartą PayPo klienci mogą płacić później nie tylko w sklepach online, ale także w stacjonarnych oraz punktach usługowych – praktycznie wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty płatnicze. Z PayPo sklepy zyskują szereg korzyści. Płatności odroczone pozwalają zwiększyć średnią wartość koszyka zakupowego o 20-40%, zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków aż o 15-20%, czy wzmocnić sprzedaż produktów w pierwszej cenie, co przekłada się na wzrost przychodów.
Retail Media Nanovo, część Nanovo Group, specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań reklamowych w fizycznej przestrzeni sklepów. Firma umożliwia markom skuteczne docieranie do klientów w najbardziej decydujących momentach ścieżki zakupowej. Wspiera sieci handlowe w tworzeniu i rozwijaniu własnych in-store retail media networks — ekosystemów cyfrowej komunikacji marketingowej, osadzonych w realnym środowisku sklepowym. Dostarczając technologię, analitykę oraz dedykowany zespół specjalistów, umożliwia cyfrową transformację handlu detalicznego.